Ik ben op zoek naar ervaringen. Zojuist heb ik leuke schoenen besteld en nu is het bedrag via ideal wel van mijn rekening afgeschreven maar tijdens de transactie kreeg ik een melding dat het mislukt was en in de webshop (wel betrouwbaar) staat mijn bestelling nog niet op betaald. Hoe wordt dit normaal gesproken afgehandeld? Ik baal als een stekker. Ik durf het ook niet nog een keer te proberen omdat ik dan dadelijk 2 x 100 euro kwijt kan zijn. (En natuurlijk ook een beetje omdat de schoenen dadelijk misschien voor mijn neus weggekaapt worden.)
Als t op je afschrift staat als zijnde afgeschreven dan zal t denk via een omweg op de site veranderd worden..
Ff mailtje sturen! Kan zijn dat er iets met de ideal melding is misgegaan ze zien t op hun rekening. Kunnen ze zo nakijken.
Nee je moet er wel achteraan bellen hoor. Ik had dit bij Toys XL (precies dezelfde melding als jij) en toen ik belde bleek mijn bestelling inderdaad niet te zijn verwerkt. Heb een printscreen van mijn internet bankieren gemaakt en details gemaild (naam, datum, rekeningnummer enz) en toen konden ze de betaling terug vinden en kreeg ik mijn bestelling alsnog opgestuurd.
Ik heb het bedrijf inderdaad meteen gemaild en een kopie gemaakt van de gegevens op mijn scherm van internetbankieren. Maar ik zal denk ik toch even tot maandag geduld moeten hebben.
Hier ook al vaker gehad en heeft geen problemen opgeleverd. Bestelling kreeg ik gwn en anders mss ff bellen of ze het bedrag ontvangen hebben
Heb ik ook weleens gehad met een bestelling en is helemaal goedgekozen nadat ik een mailtje had verstuurd.
Heb ik ook eens gehad. Even gebeld en een mailtje met kopie van afschrijving moeten sturen. Ze hebben de bestelling handmatig afgemaakt en heb alles netjes opgestuurd gekregen. Ik heb dagen later nog wel per ongeluk een mail gehad dat mijn bestelling zou worden geannuleerd omdat er nog niet betaald was haha...deze kon ik gewoon negeren.
Je moet ze ff bellen. Zoiets had mijn zus ook meegemaakt, ze had gebeld en moest een kopie van de ideal betaling naar ze mailen. Goedgekomen, want ze hadden een storing..
Dit heb ik een keer gehad bij Wehkamp. Ik heb ze een mailtje gestuurd. Ze konden toen zien dat de betaling wel gelukt was en kreeg de bestelling gewoon geleverd.
Dan komt het wel goed denk ik. Ik laat jullie morgen iets weten als ik contact heb gehad. Er stond wel een schermpje dat er van 1 uur tot 4 uur geen Ideal mogelijk was via ING maar zo laat was het toen nog niet.
ik had dit laatst met de wehkamp wel afgeschreven maar mijn winkelwagentje was nog vol met de bestelde artikelen. ik naar de klantenservice gebeld. blijkt dat ik een stap in de bestelprocedure heb overgeslagen Maargoed, medewerker adviseerde mij om nog eens de handeling te doen en dan voor acceptgiro te kiezen, (zodat er niet gelijk geld van je rekening wordt gehaald) die zou dan op gestuurd worden, maar ik hoefde dan verder niks mee te doen.
Het probleem is dat deze site alleen met Ideal werkt, anders was dat inderdaad een idee geweest. Maar ik ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die ooit dit probleem heeft gehad. Ik bestel al jaren online en eigenlijk ook bijna alles en had dit nog nooit meegemaakt.
Weet niet of het al gezegd is, ik had het laatst met de ns toen ik een abonnement afsloot, was wel afgeschreven maar de site zei dat er iets fout was gegaan. Gebeld naar de ns en die hadden het niet binnen, moest ik het nog maar een keer overmAken... Heb ik uiteraard niet gedaan en de volgende dag kreeg ik bericht dat het wel was bijgeschreven... Ik zou even wachten tot morgenmiddag, we even een printscreen maken als bewijs dat het afgeschreven is en dan morgen eind van de dag even bellen of ze het binnen hebben... Succes!
Opgelost. Ik krijg het geld teruggestort want inmiddels hadden ze de schoenen niet meer op voorraad. Het was bij hun wel gewoon bijgeschreven.
Ja, daar baalde ik ook wel van. En waar ik nog meer van baal is dat ze gewoon nog op de site staan. Haal ze dan ook meteen er vanaf.