Ik wil zoooooo graag trouwen (om maar ff met de deur in huis te vallen lol) Heb zo'n lieve vent nu, is GEWELDIG voor m'n zoontje en voor mezelf, het is zo'n hééérlijke man! Moest ie me nu ten huwelijk vragen ik zou echt onmiddellijk ja zeggen (zijn half jaar samen, bijna, dus wel echt nog niet lang) Maar 't voelt zo goed!!!! Op tv komen dan ook nog zo van die trouwfeesten, krijg je er helemaal zin in Zou 'm zo graag echt "m'n man" willen noemen hé pfff Denk alleen dat ik er nog ff op moet wachten Weet eigenlijk niet wat voor reacties ik hier op wil lol, moest het gewoon héél ff kwijt hahaha Nog dames met zwijmelmomenten over de waauwrelatie na al de shit? Ben ik iig niet alleen
denk dat hier vele meiden toch even sommige dingen in de verkeerde keel gat schieten sommige zijn net alleenstaand en hebben echt onwijs veel verdriet van alle gebeurtenissen ben erg blij voor je dat je nou je wauw man hebt gevonden en wie weet komen je dromen uit in ieder geval onwijs fijn voor je en hoop alles zo mag blijven gaan en je echt je geluk hebt gevonden
Is niet bedoeld om anderen aan te vallen! En staat in de titel al dat het melig is dus degene die daar geen behoefte aan heeft, die zal dat ook niet lezen veronderstel ik. Maar soit, laat maar dan. Ik heb ook diep gezeten, maar dat wil nog niet zeggen dat je dag in dag uit enkel verdriet moet hebben! En als je een ander het geluk (blijkbaar) ook niet gunt, dan is dat een hele spijtige zaak, maar niet de mijne.
tuurlijk gun ik ieders geluk dus ook die van jou het was totaal niet aanvallend bedoelt het is fijn voor je dat je iemand hebt gevonden waar je oud mee wilt worden en mee wilt trouwen hier zit ik op het moment ook in n diep dal en het is niet zo dat ik niemand geluk wil lezen of horen maar ik weet dat het voor sommige toch best hard aan komt vooral met wat ze allemaal mee hebben gemaakt en hoe sommige het allemaal voelen en denken
het is niet eens zo verkeerd bedoelt maar goed als je goed leest zie je ook dat ik haar al het geluk toe wens dan komt het zwaar over ik weet dat het voor sommige niet leuk is om te lezen melig topic ook al is het voor haar onwijs fijn dat ze eindelijk haar echte liefde hebt gevonden weet ik dat het voor sommige onwijs moeilijk is om te lezen maar goed
Heerlijk meid! Hier ook hoor! (dus voor de rest, het KAN ECHT!) Miss een oppeppertje? Als je alleen maar negatieve dingen leest heb je miss ook geen hoop meer... Ook bijna 6 maanden met een geweldige vent die alles voor mij en mn meisje over heeft en een echte papa is! Heerlijk!
@vagans ben blij voor je denk dat vele het ook allemaal nog veel negatief zien net als ik natuurlijk en ben echt wel oprecht blij voor iemand die echt wel zijn geluk heeft gevonden lijkt me heerlijk als een man er wel is voor de kinderen en het belangrijkste voor jou als vrouw zijnde
Ja dat vond ik dus ook sinds wanneer ben jij samen? Wij 8/8! Aan al de anderen, bedankt, ben idd ontzettend gelukkig!!! Eindelijk !
het was echt niet kwalijk bedoelt dus als het wel zo voelde dan bied ik mij excuses er ook echt voor aan vind het echt onwijs fijn voor je dat je je eindelijk je man hebt gevonden en dat deze man er voor jou en je kleine er is onwijs veel geluk toe gewenst en hoop al je dromen mogen uit komen
Haha leuk augustus is een goeie maand geloof ik! Vriendin van mij was ongeveer samen met mij uit elkaar met haar ex (2011) en ze leerde augustus 2011 haar super vent kennen en ze zijn intussen verloofd! (en ik ben geboren in augustus, maar dat heeft hier nu ff geen belang )
hihi ja bedoelde het helemaal niet rot maar na het lezen dacht ik zelf ook oeps dat is wel erg ongelukkig en stom hoe ik het had neer gezet wie weet vind ik in augustus mijn vlam hihi
Ja stel je voor haha Zou wel grappig zijn! Augustus topmaand voor alleenstaande moeders die dan hun ware vinden Hier nog iets vreemds gehad, na m'n verhuis in november vond ik even later in een doosje een kalenderblaadje van toen ik en m'n ex een jaar samen waren. Stond een mopje op, met in de hoofdrol een persoon met dezelfde naam als...m'n huidige vriend !!! Precies of het was toen al een hint dat ik bij de verkeerde zat, dat ik <vriend naam> moest nemen haha, stond er echt van versteld! Heb het hem ook laten lezen, hij vond het ook wel lachen Had het bij m'n ouders ook verteld en die vonden het ook wel echt bizar!
hihi top maand voor de alleenstaande haha ja net wat je zegt hihi o dat is wel grappig ja als je dat dan terug vind en dan de naam van je huidige vriend hihi zo zie je maar het had dus gewoon zo moeten zijn
Mijn vriend heeft zelf geen kind(eren) nee. Wij gaan met Valentijn naar de zee, naar vuurwerk kijken en 3 daagjes in totaal Wie weet vraagt ie dan wel... hahahaha