Melk afscheiding uit tepel

Discussion in 'Zwanger worden' started by vonnie79, Dec 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb op 3jan mijn nod. Ik heb wel al een test gedaan de ultra gevoelige van z&w die je 6 dagen eerder kan doen, heb hem ook op 8dpo gedaan maar nega. Weet niet of ik nu nog wel kans maak en wanneer ik weer kan testen zit morgen op 11dpo.

Wel heb ik wat klachten maar waar me grootste vraag naar uit gaat is dat ik al paar dagen witte afscheiding uit me linker borst komt als ik er op druk wat kan dit zijn?

Verder heb ik last gehad vanmorgen van misselijkheid. En verder lichte krampen in me onderbuik soms straalt het naar me benen, 2 dagen van winderigheid, en paar dagen veel last van zalfachtige afscheiding. Verder steekjes in me liezen en me vagina niet heel de dag door maar komt en gaat. Ben vrolijk volgens me man en zoon terwijl ik normaal een week voor de ongi ontzettend chago ben. En met vlage last van me onderrug en vanaf me ei al last van spierpijn in me schouders...

Liefs

2. diene

diene Bekend lid

Dec 4, 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Je klachten klinken volgens mij wel als syptomen. Misschien ben je gewoon te vroeg met je testen.
    Ik heb er zelf niet zo veel verstand van, ben zelf bezig voor de eerste.....
    Maar zover ik weet kan je mimimaal 14dpo testen.
    Wat de afscheiding uit je borst betreft heb ik geen idee, sorry.
    Hoop dat je snel antwoorden krijgt en een positieve test!!

3. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Hallo

Vandaag 11dpo getest met z&k testmaar helaas ook negatief heb er niet zoveel hoop meer in :( maar heb het idee dat de testen van z&k niet echt gevoelig zijn. Voel me alleen zo anders dan normaal voor me ongie.

Liefs

4. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    ik weet er het fijne niet van maar (melk)afscheiding uit de tepels wijst volgens mij op een hoog prolactine (hormoon) gehalte: dit hormoon zorgt voor de aanmaak van borstvoeding. dan kan het zijn dat het hormoongehalte te hoog is (en bestaat de kans op een prolactinoom) of dat je lichaam zich al voorbereid op borstvoeding.

nogmaals: het fijne weet ik er niet van, maar misschien heb je er iets aan (of weet je inmiddels dat je zwanger bent?!)

5. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    Ik had dit soms voordat mijn menstruatie begon.
    dus het kan van alles betekenen denk ik.
    nu ik juist zwanger ben heb ik het helemaal niet gehad dus ik denk dat je echt moet afwachten.

Hoop voor je dat dit natuurlijk voor jou een zwangerschapsteken zal zijn!!!

6. pbw19811970

Jan 19, 2010
    53
    0
    0
    afscheiding uit tepel had ik al zo'n btj een jaar voor dat ik zwanger werd last van..dus het zegt niet perse iets over wel of niet zwanger zijn denk ik..

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hoi hoi..
    Ik heb af en toe ook wel eens een druppeltje uit mijn tepel.
    Maar ik zag in je banner dat jij onlangs bent bevallen (vreselijk, werd er koud van) en die hormonen zullen nog wel in je lichaam zitten en dus zorgen voor een melkproductie.

Maar ik hoop dat het bij jou komt doordat er een wondertje aan het groeien is

Share This Page