Hallo, mijn zoontje is op dit moment ziek, hij heeft een longontsteking . Hij drink normaal al weinig, maar nu is het helemaal weinig. Ik probeer van alles om hem te laten drinken, hij heeft vandaag ongeveer 100 ml op, plasluier heeft hij nog niet gehad. Ik heb al appelsap, knijpfruitje, dixap, thee en melk geprobeerd. Uit een pakje, rietjesbeker, fles. Nou ja, misschien hebben jullie nog tips/ideeen.
Lastig is dat he, die kleintjes die niet willen drinken. Je zou een waterijsje kunnen proberen, dat wil er bij mijn dochtertje meestal nog wel in als ze ziek is. Wat bij ons ook nog wel eens wil helpen (geen idee waarom ) is meerdere van die plastic rietjes in verschillende kleurtjes in het glas doen - dat is blijkbaar zo leuk dat ze dan wel wil drinken. Succes ermee!
Mijn dochter drinkt ook heel slecht en lust alleen maar water, thee met honing en soms wat slokken fristi. In dit soort situaties mag ze waterijsjes op verzoek
Vanmorgen 2 rietjes in een beker gedaan en ja hoor om en om drinken. Hij had net een plasluier met naar bed brengen . Hij lijkt ook iets op te knappen, koorst is wat gezakt. En vanmiddag maar aan de waterijs (al vind ik dat nu wel erg koud).
Ja een shake maken kan natuurlijk ook. Ik zal zo eens kijken wat ik in huis heb. Zal hij vast lekker vinden.