Melk in de nacht, gewoonte of echt behoefte?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wihe, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik lees dit topic en madam begint hier te jammeren. ook hier dus altijd na 4uurtjes jammeren om een fles en die krijgt ze dan ook gewoon van ons en slaapt dan tot de volgende ochtend door. geen idee of het gewenning is of dat ze het echt ff nodig heeft(honger dus) Heb haar nooit laten huilen ofzo. als ik haar hoor jammeren krijgt ze dr flesje en slaapt ze braaf door. laten huilen niet echt een optie anders maakt ze haar broer wakker. liggen beide op 1 kamer

2. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle tips en adviezen. Ja het is echt lastig, want of het nu echt trek is, of gewoon gewoonte..

We hebben besloten om hier dan toch nog maar even mee door te gaan, en dan wat af te gaan bouwen door steeds minder melk.. of idd meer water (even proberen wat het beste werkt). Wellicht dat hij er idd gewoon nog behoefte aan heeft (ik lees uit andere reacties dat er ook veel kindjes zijn die tot een bepaalde leeftijd melk dronken en het opeens niet meer moesten.. wie weet is het met Lino ook zo :))

Oja, het opstaan vind ik niet erg omdat ik heel eerlijk moet bekennen dat papa meestal opstaat ;)
    En als ik opsta, dat troetelmomentje vind ik ook altijd wel leuk :) Maar goed, dat is voor mij dan ook niet iedere nacht, maanden achter elkaar. Wat dat betreft toch wel weer een luxepositie. Ik heb ook erg veel respect voor de ouders die iedere nacht maar weer een paar keer opstaan.

Deel Deze Pagina