Naar aanleiding van het topic over de water-kosten ben ik wel eens benieuwd wat jullie kwijt zijn aan energie maandelijks. En kreeg je de laatste jaren steeds geld terug of moest je vaak (en veel?) bijbetalen? Wij wonen in een redelijk ruime eengezinswoning. We betalen per maand 180 euro. Voorheen betaalden we 200 en 220 euro per maand maar kregen toen steeds een flink bedrag terug dus daarom is het voorschot omlaag gegaan. Ben benieuwd naar jullie kosten? Ik vind het behoorlijk veel die kosten allemaal. Beetje stom misschien dat ik daar nog aan denk maar omgerekend betaal ik dus elke maand 400 gulden aan energie! Groetjes Otje
wij betalen per maand 102 euro voor water, gas en electriciteit bij elkaar. We wonen in een ruime 4-kamerflat met zijn 2en.
Het laatste half jaar heb ik maar 32 euro per maand betaald, dit kwam omdat we een half jaar lang veel teveel hadden betaald omdat onze gasmeter stuk was. Vanaf volgende maand gaan we 120 euro betalen. Wij wonen in een 2 onder 1 kap woning van 60 jaar oud
Wij zijn net verhuisd dus ik weet nog niet goed wat we hier kwijt zijn aan energie. Hiervoor woonden we in een ruime Maisionette-woning (die niet echt goed geisoleerd was) we betaalden hier 175,- per maand met 2 pers. Ik ben erg benieuwd wat we in ons nieuwe huis kwijt zullen zijn aangezien het een groter huis is, maar wel goed geisoleerd en rolluiken.
wij wonen in een twee onder 1 kap uit het jaar 2003 en we betalen al vanaf dat we er in zitten 132 euro per maand, en we krijgen ieder jaar ongeveer 300 euro terug. Wel zetten ze elk jaar het voorschot terug maar dat verhoog ik dan weer naar 132 euro. Vind het ideaal
mijn ouders woonden voorheen in een hele oude twee onder een kap en betaalden toen 288 per maand, sinds een jaar of drie wonen ze nu in een nieuwbouw 2 onder 1 kap en nu betalen ze nog maar 120 euro. Wel een verschil, het eerste jaar hebben ze 900 euro teruggehad. Het maakt heel veel uit of je in een oud huis woont dat niet goed geisoleerd is.
Wij betalen 160 euro per maand....en ook ik reken de boel vaak nog om naar guldens hoor. Je schrikt je toch ook rot van die bedragen? Wij zitten toch best krap af en toe hoor...
Wij zijn net verhuisd en betalen nu 170 in de maand, voor gas en elektriciteit, best veel dus. Wij wonen in een 2 onder 1 kap van zo'n 30 jaar oud.
wij ook hoor,het wordt steeds meer overleven hier... ons termijn bedrag was 69 euro,jaarrekening 61 euro,nieuw termijn bedrag 89 euro.
Wij betalen 200 euro kregen tot nu toe altijd een bedrag rond de 400 euro terug en ik verhoog het weer naar de 200 wel mooi om iets terug te krijgen inplaats van bij te betalen
wij betalen 281 euro's we wonen dan ook wel in een oud huis (1937) en het is ook nog vrijstaand. het afgelopen jaar hebben we vanalles geisoleerd, dus hopelijk krijgen we op het einde van het jaar weer wat terug!
Wij betalen voor gas en electra 170 euro per maand Wonen in een grote tussenwoning van 1990 met een nieuwe ketel en vloerverwarming...
Wij betalen sinds kort 170 euro per maand. We wonen in een tussenwoning (standaard gezinsformaat) van het jaar 2007. Vanuit het oude huis kregen we terug en daarom was hier een maandbedrag omlaag gegaan. Toch maakte we ons zorgen en hebben voor de zekerheid 2 maanden geleden het maandbedrag met 50 euro opgeschroefd naar 170. Hopelijk komen we zo een beetje uit. (we houden de meterstanden bij en zitten ongeveer op dezelfde aantallen als de afgelopen jaren) Wij krijgen als het goed is volgende maand de afrekening...ik vrees echt dat we bij moeten betalen....zijn altijd megahoge bedragen, slik, als het zo doorgaat dan kunnen een heleboel mensen dit niet meer opbrengen!
Wij betalen 97 euro per maand voor een tussenwoning. Dit is voor gas,water,licht,kabeltv,elektra enz.
Jeeminee wat een verschillende bedragen.. Welke leveranciers hebben jullie?// Wij betalen nu 154 EUR.PM alleen gas en licht! Vorig jaar 166,- btje terug gekregen dus.. Wij zitten bij Greenchoice... Maar we kunnen goedkoper blijkbaar. Welke leveranciers zijn goed & goedkoop? O ja we wonen in een 3 onder 1 kap..Normaal huisje..3 slaapkamers.grote zolder..