Melk lekken, begin?

Discussie in 'De bevalling' gestart door WorkingMum, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Hoi meiden,

Sinds een paar dagen lek ik melk. Zaterdag ben ik slijm met 1 sliert bloed verloren en sindsdien is mijn buik erg hard. Veel harde buiken en erg snel op elkaar.

Kan dit een begin zijn?
    Morgen moet ik naar het ziekenhuis, dus als het zo blijft, wacht ik het tot morgen af. Als het erger word vandaag bel ik natuurlijk.

Iemand ook deze klachten gehad? Ben nu 37+ weken.

xxx

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dat hoeft helemaal niks te zeggen ;) maar kan ook weer wel het is echt afwachten meid! Hier al 2 weken voorweeen elke keer denk ik ook he dit voelt anders als andere keren maar het blijft bij voorweeen haha! en het lekken uit de borst doe ik eigenlijk al een hele tijd!

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    gelukkig niet ik lek al vanaf de 22 weken!!! (de andere zwangerschappen voor de 20)
    voorweeën/oefen weeën ook al een tijdje last van.

4. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik lekte ook al melk ver voor de bevalling. Volgens mij is dat niet echt een teken dat je snel gaat bevallen, meer een teken dat je borsten zich voorbereiden op de borstvoeding (door de hormonen)

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Melk lekker zegt weinig...uh niks:p Ik lek al sinds 23 weken..merk juist nu dat ik minder lek met bijna 39 weken.

6. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Vorige zwagerschap lekte ik al vroeg veel melk... Liters ( hihihih voor mijn gevoel ) nu vind ik sinds aantal weken op de plek waar mijn borst ligt in bed een melk vlek....

Denk niet dat melk er iets mee te maken heeft, maar je weet t nooit !

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Melk lekker zegt niet zoveel, ik had het al vrij vroeg in de zwangerschap.

Deel Deze Pagina