Krullaards perfect reset

Discussie in 'De lounge' gestart door cactusje, 31 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Heeft iemand ervaring met krullaards perfect reset? Mijn bekken staat scheef en heb daar regelmatig klachten van vooral door overbelasting. Ik heb verder al best veel geprobeerd, verschillende keren bekkentherapie- steunzolen- hakverhoging- injecties- revalidatietherapie, en het hielp iets tot niets of tijdelijk. Nu was ik weer even gaan googlen omdat ik momenteel weer veel pijn heb. Ik kwam dus kpr tegen. Maar dat is niet erg in de buurt dus ik hoop dat hier dames zijn die ervaringen kunnen delen voor ik me daar aanmeld en een paar keer heen en weer moet rijden voor misschien niks.

2. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Hoi. Ik herken je probleem en klachten. Ik heb ook al heel veel geprobeerd!
    Ik heb me ook eens verdiept in KPR. De website ziet er gelikt uit, en de reviews klinken als muziek in mijn oren..
    Toch ben ik verder gaan kijken en veel artikelen gelezen van professionals die aangeven dat het alleen maar verkooppraat is en het echt grote onzin is wat zij doen. Daarom heb ik mij er nooit aangemeld..

Heb je al eens een osteopaat bezocht? Of een Dorn therapeut? Dat zou ik eerst proberen!

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik ben van jongs af aan scheef geweest,door de schooldokter geconstateerd, van de Huisarts wat oefeningen gekregen, en dat was het zo'n beetje. Als ik in m'n ondergoed stond zag je op 2 plekken in m'n rug een gek knikje en m'n ene bil hing iets lager. Tussen beide schouders had ik een flink scheef verschil.
    Ik ben in Zwolle bij een osteopaat geweest, veel positiefs over gehoord.
    Vorig jaar toen ik 40 werd dacht ik er moet maar eens wat gebeuren. Ik had van de hele maand zeker +20 dagen hoofdpijn, al jaren. En rugpijn was voor mij normaal.
    Was er gewerkt nooit van gekomen om er iets mee te doen, erg eigenlijk.
    Maar m'n lichaam zei stop, ik had zo'n pin in mijn nek, onderrug tussen de schouderbladen, schouders, ik kon niet meer..
    Ik ben bij die osteopaat in Zwolle geweest, ik had een scheefstand in mijn bekken dat ook nog eens naar voren gekanteld stond, 3 scheve plekken in mijn rug, m'n hoofd stond scheef op m'n lichaam als het ware en m'n kaak stond scheef, nooit gemerkt.
    Ik ben 3 x langs geweest en hij heeft mijn scheefstand gecorrigeerd. Geen kraken!!
    Ik ben weer helemaal recht, en dat zie je ook. Geen hoofdpijn klachten meer ( alleen tijdens de menstruatie, nauwelijks nog rugpijn, geen schouder en nekpijn meer.
    Een verademing!! De rugpijn die ik nog voel is denk ik omdat ik zo lang heb doorgelopen met m'n scheefstand, maar wat ik nu nog voel is nauwelijks te vergelijken wat ik had. Als je meer wilt weten pb maar;)

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Oooh ja.. misschien wel handig om erbij te zetten dat het scheef staat door beenlengteverschil. Ik stond vroeger op school elke keer met m'n ene voet op een plankje zodat ik recht kwam te staan. De bekkentherapeut heeft m'n bekken toen ook een paar keer recht gezet. Maar dat zal dan door het lengte verschil meteen wel teniet zijn gedaan. Misschien dan toch maar weer eens langs de ha om te vragen of hij nog ideeën heeft waar ik eventueel terecht kan

5. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Als dat de oorzaak is zou ik naar een goede Dorn therapeut gaan !!

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Moet je daarvoor doorverwezen worden of kun je zelf een afspraak maken?

7. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Zelf afspraak maken. Valt onder alternatieve geneeswijze als je naar een erkende gaat. Ga aub echt naar een goede. Mag ik vragen waar je woont ?
    Het zal een openbaring voor je zijn!

Deel Deze Pagina