Hallo, Mijn meisje is nu 4,5 week oud en drinkt echt super. Alleen tijdens het drinken laat ze bij beide mondhoeken veel melk erlangs lopen. Ik gebruik de dr. Browns flessen met een difrax kersenspeen. Heeft iemand tips of een idee wat ik hier tegen kan doen?
Voordat ik op de Dr. Browns fles overstapte gebruikte ik de Avent fles, en daar had ik hetzelfde probleem. Hier betekende het dat de speen te snel ging. De Difrax S-speen (ga ik tenminste vanuit dat je die gebruikt, al weet ik niet hoe het precies met de kersenspeen zit), is net even iets groter dan de nummer 1 speen van Dr. Browns. Heb je die al eens geprobeerd? Misschien gaat het daar beter mee?
Ik zou ook gewoon eens de level 1 speen op de fles doen die ook gewoon bij de Dr Brown's fles hoort, dat scheelt misschien al een hoop en als er nog steeds melk langs loopt kun je de prematurenspeen bestellen, die heb ik hier ook op de Dr Brown's fles en heb nooit problemen. Die kersenspeen van Difrax heb ik ook eens geprobeerd maar vond ik echt geen succes, de melk gaat dan nog veel te snel want het gaatje is groter dan de level 1 speen van Dr Brown's en dan liep hier ook de melk langs zijn kin.
Zoals de dames hierboven zeggen, als er melk langs de speen gaat, gaat de voeding te snel voor je kindje. Level 1 speen van dr browns kan helpen en anders de prematuurspeen op de smalle fles van dr browns. Ook al is je kindje geen prematuur deze speen kan goed helpen.