Uit mijn Avant fles loopt de melk al als ik hem alleen al op zijn kop houdt, ik dacht dat het de bedoeling was dat de melk er niet uitliep als de baby niet zuigt....Klopt dit. Is er misschien iets mis met mijn fles (baby is 2 weken oud en ik gebruik speen nr 1) of is een andere fles misschien beter (dr Brown?)
ik heb ook de avent fles bij mij loopt het er ook gewoon uit als ze niet drinkt ik weet wel dat als je de dop er op hebt dat ie dan niet lekt
Dat begrijp, maar dat drinkt zo moeilijk Het gaat mij erom dat ik niet wil dat mijn zoon melk opgedrongen krijg. Ik wil gewoon dat er melk uitkomt als hij zuigt, en als hij niet zuigt dat er dan niets uitkomt.
welke melk geef je? Ik gaf de nutrilon hypoallergeen en die lekte niet volgens mij. Misschien wat dikker? Nu gebruik ik nutramigen en die liep er ook uit, want dat is hele dunne melk (net water). Dus daar doe ik nutriton bij, ook omdat mijn zoontje reflux heeft dus dan wil je niet van die dunne melk hebben!
Het loopt er veel sneller uit als je het echt warm maakt (weet niet op welke temperatuur je het geeft...) Gewoon lauw dan blijft het er goed in zitten... En verder wat hier goed helpt is het flesje zou houden dat er geen melk uit komt en het pas ondersteboven houden als ze de speen ook echt 'pakt'. Ander liep er allemaal melk in dat bekkie dat vond ze echt niet leuk! Ik heb overigens altijd de avent flessen gehad... misschien heb je er iets aan...
Loopt de melk er echt via de speen uit, of via de dop zeg maar? die doppen van avent vindt ik wel heel erg fijngevoelig, dat als je ze even niet goed erop gedraaid hebt of als de speen niet goed in de rand zit de fles gaat lekken.
Nee, echt via de speen. Ik geef de melk op 37 graden. Ik heb vandaag een Bfree fles gekocht. Sem had nogal vaak de hik na het drinken, misschien dat het met deze fles beter gaat.... (ik geef nutrilon hypoallergeen voeding trouwens)
Bij ons loopt het er ook uit hoor, maar alleen als ik geen nutriton heb toegevoegd, komt door de warmte en dikte... Kijk maar eens wat er gebeurd met gewoon water... Koud water komt er niet of minder hard uit dan warm/heet water uit de kraan (dat merk je bij het afwassen heel mooi). Met warm water kun je ver spuiten hihi, erg leuk als je samen met je partner aan het afwassen bent
ik heb toen alyssa pas geboren was ook flessen van avent gehad. als je hem op zn kop hield drupte het er wel uit, maar ging niet heel snel ofzo. ik geloof dat het cb tegen mij zei dat er een druppel per seconde uit moet komen. als er niks uitkomt als je hem op zn kop houd moet je kleintje heel veel moeite doen om wat binnen te krijgen. enne.... de meeste baby`s geven wel aan wanneer ze niet meer willen. liefs doris
Ik heb ook Avent flessen. Je moet de fles gewoon rechtop houden. Vervolgens druk je de speen naar binnen, daarna draai je de fles op de kop (boven bijvoorbeeld een spuugdoekje) dan springt de speen weer naar buiten en dan spuit de melk er niet meer uit. Op die manier zorg je ervoor dat het teveel aan lucht uit de fles is ontsnapt. Dus iedere keer als je de fles weer aan je kindje gaat geven even indrukken omkeren en dan kan je hem meteen in zijn of haar mondje doen. Op die manier is het probleem simpel en snel verholpen. Succes ermee...enne laat even weten of het voor jullie op die manier ook helpt!