Pil vergeten, bloedverlies innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mum82, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Dames hallo,

Even een brandende vraag...

Mijn vriend en ik willen graag nog een kindje :p
    Nu ben ik in de 1e week van het slikken vd pil de pil 2 x vergeten en in de 2e week 1 x. De afgelopen dagen geen pil meer geslikt.

Nu is mijn laatste menstruatie 18 Januari geweest.
    Sinds een aantal dagen mega veel hoofdpijn buikpijn en moe zijn.
    Maar nu ben ik sinds vandaag wat slijmerig weefsel achtig bloed aan het verliezen. Gezegd 2 inlegkruisjes per 5 uur.

Kan dit een innesteling bloeding zijn? :$ Ik moet ook steeds huilen om helemaal niets. Ben bang dat er iets niet goed is misschien of ik toch ongesteld ben geworden ook al moet ik eigenlijk nog tm zaterdag de pil slikken?
    Volgens de calculator zou ik omstreeks morgen mijn innesteling moeten hebben....

Wie oh mee denkt mee? :(

2. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    #2 flowerpower, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
    gezien dat je menstruatie 18 januari is geweest lijkt mij een inestellingsbloeding eigenlijk onwaarschijnlijk eerder of ovulatiebloeding of menstruatie omdat je halverwege met de pil bent gestopt. Zeker omdat je wel hormonen hebt geslikt en halverwege bent gestopt.
    Puur vanwege de hormonen di eje wel geslikt hebt lijkt mij een ovulatie later komend, maar weet niets zeker natuurlijk... Overigens decalculator gaat uit van gewone cyclus zonder extra hormonen. Geen idee of innestellingsbloeding direct vrij komt....dat leek mij niet, maar mss weer wel en ja dan zou het kunnen
    Oftewel aan mijn mening heb je eigenlijk niets....

3. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

als je de 18e je eerste dag hebt gehad van je ongi, dan zeggen ze als je volgens de boekjes een cyclus hebt dat je toch ong 14 dagen daarna je ei zou kunnen hebben??maar doordat je de pil niet goed en regelmatig geslikt heb kan dat nu anders zijn.

mijn 1e maand na het slikken kreeg ik ook eerder mijn ei,
    denk nog even afwachten en anders dan testen.

succes!!

4. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Voor zover ik ook weer is het inderdaad rekenen vanaf je eerste dag menstruatie, daarbij opgeteld 14 dagen dan zou ik in principe morgen mijn in nestel dag moeten hebben. ;)

De pil werkt bij mij al minder vanwege een operatie, dus de kans is wel sterk aanwezig. Dit is overigens maand 2 dat ik de pil slik daarvoor heb ik een aantal maanden de prikpil gehad.

Testen zou volgende week zaterdag kunnen.;)

Heb nog steeds wat rood slijmachtig verlies :)

5. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    even een vragje, je had hieroor de prikpil was die al uitgewerkt? en dan bedoel ik of je al een eigen cyclus hebt gehad? want als dat niet het geval was dan waren de menstruaties puur door de pil. het kan best zijn dat je lichaam nog steeds moet "'bijkomen" van de prikpil, dat kan ook onregelmatige bloedingen geven. ik moest van mijn gyn alvorens de pil te gaan slikken eerst mijn prikpil volledig uit laten werken zodat ik zeker wist dat mijn lichaam het weer zelf had opgepakt. dirt kan tot een jaar duren, bij mij duurde het een half jaartje voordat ik weer kobn beginne met de pil, na twee eigen cyclussen. dus 4 maanden na het volledig officieel uitwerken van de prikpil kreeg ik pas weer een bloedingspatroon dat normaal was.....

6. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    De prikpil heb ik 2 keer genomen dus 6 maand bij elkaar.
    In Januari begonnen met de gewone pil....
    Maar ben nu plots heftig ongesteld dus denk niet dat het een innesteling is :(

7. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Hoi,

Na in de 1e week 2 x de pil vergeten te zijn en in week 2 1 x ben ik nu in week 3 ineens overvallen met veel bloed. De derde week geen pil meer genomen omdat we voor een kindje wilden gaan :)

Maar.... Nu heb ik sinds gisteren echt veel bloed, rood en wat weefselachtig. Vanmorgen nog steeds. Ik denk dat dit niet hoort bij een innesteling?

We hebben wel flink geklust in mijn vruchtbare dagen, dus ik ben even de weg kwijt.
    Waar moet ik nu rekening mee houden? Het voelt niet als een gewone menstruatie, ik had al dagen hoofdpijn, extreem moe, huilen.

Help?:(

8. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Is dit de eerste keer dat je echt ongesteld wordt zonder de pil? Ik ben ook veel heviger ongesteld en verlies nu ook weefseltjes sinds ik gestopt met de pil.. Dus kan ook gewoon zijn omdat je nu egt ongesteld bent terwijl je met de pil alleen een ontrekkingsbloeding heb...

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En dan kan het ook nog zo zijn dat je lichaam heftiger reageert omdat je de pil niet op de juiste manier hebt genomen.

10. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Nou ik ben op 18 januari nog ongesteld geweest, ook na 3 weken de pil genomen te hebben....
    Dus daarom even de vraag....

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt! Het waren toch hormonen die je hebt geslikt.

En je kunt nog niet van vruchtbare dagen spreken, simpelweg omdat je de pil wel hebt geslikt, maar een paar bent vergeten. Je weet dan nooit wanneer je vruchtbare dagen zijn en of je die uberhaupt wel al hebt gehad. Het is meestal niet zo dat je een pil vergeet en je lichaam direct denkt: o, ze vergeet er eentje. Laten we maar gelijk en meteen het eitje springen. Het kan natuurlijk wel, maar de kans is wel erg klein.

Kortom: ik denk dat je lichaam gewoon vreselijk op de hobbel is door het slordig slikken van de pil.

Veel succes bij het klussen in de volgende compleet pilloze ronde!

12. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Dank je wel, inderdaad dan nu maar even afzien. Het is wel een teleurstelling. Ben wel meer vruchtbaar door een operatie die ik gehad heb die ervoor kan zorgen dat de pil in mindere mate word opgenomen maar ik moet me er maar bij neerleggen dat het dit keer niet raak is...

13. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    met een innesteling ben je niet heftig ongesteld, bij sommige vrouwen is er geen bloed bij de innesteling ( heb ik zelf ook niet gehad) en bij andere is er minimaal bloedverlies dat het geen menstruatie is...

ik denk dat je lichaam weer opgang moet komen na de pil die je redelijk slordig heb geslikt...met een pil krijg je een kunstmatige bloeding, dus ook geen eisprong..dus al gaan rekenen wanneer je eisprong- nesteldagen zijn kan eigenlijk nog niet omdat je niet weet hoe je lichaam zich hersteld na de pil. zwangerschapssymptomen zijn nagenoeg hetzelfde als ontpillen

ik zou het gewoon nog even aankijken hoe het de volgende maand gaat lopen! succes ermee

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic samengevoegd ging om dezelfde vraag en dit is niet toegestaan ;)

Deel Deze Pagina