Mijn dochter drinkt haar melk uit de thermosbeker van Klean Kanteen. Ideaal ding, melk veranderd ook niet van smaak.
Hier hele leuke bekers van Optimel via de optimel spaarpunten. Zelf ontwerpen, kleur, plaatje naam. Drinken blijft ongeveer 4 uur koud. De deksel kan eraf maar je kan ook een klepje openen waar je een rietje in kunt steken.
Campina heeft leuke bekers. Heeft mijn dochter ook. Speciaal om melk koud te houden. Laten maken via optimale sparen voor 4,99. Thermo beker met naam van je kindje erop en gekleurde dop
Mijn kindjes drinken houdbare om die reden. Behalve in de zomer want als je voelt hoe warm het op school is...... Het was ff wennen maar nu lusten ze niet anders meer.
Die zien er leuk uit. Drink alleen geen optimel. Tenminste niet standaard. Zal eens kijken. Die blijven 4 uur koud? Dat moet dan genoeg tot de pauze zijn lijkt me.
Je hebt koeltasjes voor drinkbekers. Ook heb je kleinere koeltasjes waar een broodtrommel goed in past. Dat krijgt ze hier altijd mee als het warmer wordt. Ik zet het drinken (en soms eten) 's avonds al met koeltasje en al in de koeling dan blijft het zeker lang genoeg koud op school.
En dat werkt echt goed? Mn dochter drinkt karnemelk, geen melk en dat kan niet ongekoeld, dus vind deze beker wel interessant. Edit: is hij nog te bestellen? Kan hem niet vinden.
Je kan ook sparen met andere producten, campina toetjes, chocolademelk, koffiemelk enz! Zit niet alleen op de optimel.