Melk mee naar school

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Salentein, 15 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    ik heb het gevraagd en het is er voor nu niet maar de vraag schijnt steeds vaker te komen dus ze gaan er over nadenken. Ik denk zelf dus inderdaad zon thermosbeker te kopen en dan je tip op te volgen door melk in te vriezen. Supertip! Dankjewel!
     
  2. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.012
    3.478
    113
    Vrouw
    Hier gewoon in de ochtend de melk uit de koelkast en dan tot 12uur in de rugtas. Alhoewel zoon laatst zei dat hij vaak met het fruit eten al zijn melk drinkt, dus dan zit het nog geen 2 uur in de tas.

    Gewoon proberen dus.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  3. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.016
    955
    113
    Vrouw
    Hier hebben ze dat ook niet. Ik geef meestal water mee maar als ze een keer melk willen, dan in thermosbeker en met nep ijsblokjes.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  4. Proudmama2012

    Proudmama2012 Bekend lid

    16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Hier een thermosbeker van de HEMA.. Vul ik met melk en gaat de avond ervoor in de koelkast. Dochter zegt dat het bij de lunch nog goed koud is.
     
  5. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.516
    7.317
    113
    Hier gaat een klein koeltasje mee waar broodtrommel en beker met melk (beide Mepal) in gaan met een koelelement.
    Zelfs met warm zomerweer is de melk om 12 uur nog lekker koud.
     
  6. maria80

    maria80 Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.959
    128
    63
    Wij doen melk in een gewone mepal beker met van die herbruikbare ijsblokjes en dan met een koelelement in een koeltasje. Gaat prima.
    (Bij start van het nieuwe rooster kreeg elke leerling een koeltasje met koelelement. Inmiddels wel nieuwe aangeschaft van de zomer bij de action. Op een andere school kwamen koelkasten in de klas of grote koelkasten op de gang)
     
    Salentein vindt dit leuk.
  7. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.170
    1.354
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik geef mijn zoon een kleine thermosfles van de Hema mee met melk. Hij had eerder melk mee in een gewone beker maar dat vond hij niet lekker en nu in die thermosfles vind hij het wel lekker.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  8. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.947
    1.305
    113
    Ik geef een pakje melk mee (lang houdbaar) en dat stoppen ze gewoon leeg in zijn broodtrommel als hij alles op heeft. Vervolgens gooi ik het thuis weg. Heb nog nooit druppels in de trommel gehad dus volgens mij drinken ze iedere druppel op.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  9. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Ik geef melk mee in een Kleen Kanteen beker. Gaat prima en blijft lekker koel tot aan de lunch.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  10. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113

    Oh dat zegt mijn moeder ook altijd, ik vind lauwe (niet gekoelde) melk echt zo goor dat ik alleen al rillingen krijg als ik dit lees :roflmao:. Bij mijn ouders staat de melk, wanneer ze op de boot zijn, ook niet in de koeling (gebrek aan ruimte) no way dat ik daar melk drink.

    Maar volgens mij blijft die melk inderdaad goed buiten de koeling (houdbare melk) en kun je die inderdaad gewoon meegeven naar school.
     
  11. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Kun je toch beter gewoon een literpak houdbare melk kopen en dat in zijn beker doen, zal ongetwijfeld goedkoper zijn dan kleine pakjes.
     
    Salentein en Neuzeke vinden dit leuk.
  12. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier een zoon die niet van koude melk houdt. Dus voor ons de oplossing. Hij vind melk wel erg lekker, maar het liefst lauw of warm.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  13. mapepejo

    mapepejo Fanatiek lid

    27 aug 2014
    1.584
    530
    113
    Hier houden ze ook niet van koude melk. Liefst een beetje lauw/warm. Dus gewoon de (lang houdbare) melk in de drinkbeker mee naar school.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  14. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Thanks! Ga ik eens naar kijken!
     
  15. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Mijn dochter wil ook altijd warme melk. Doe ik 's morgens in de magnetron en als ze het opdrinkt is het nog warm zoals zij het fijn vindt haha
     

Deel Deze Pagina