Hoi! Hopelijk weet iemand het antwoord op mijn vraag... M'n dochtertje is 8 oktober geboren en aanstaande dinsdag, als ze precies 5 weken is, heb ik mijn eerste les postnatale gymnastiek. Omdat ik zoveel mogelijk voed op verzoek, hebben we niet een strak ritme ofzo. Ik houd zo ongeveer om de 3 uur aan, maar soms komt ze iets eerder en soms laat ze er wat langer tussen (bijv 's nachts) Maar goed, het kan dus zo zijn dat ze precies in de 2 uur dat ik weg ben voor een voeding komt. Ik hab vandaag voor het eerst wat gekolfd om weer even te oefenen en het lukt gelukkig aardig. Bij 50 ml ben ik gestopt, omdat ik geen overproductie wil. Maar hoeveel melk moet ik nu sparen om een volledige voeding voor haar in de koelkast te kunnen achterlaten, zodat m'n vriend die kan geven? Op de ene site lees ik 150 ml per kilo lichaamsgewicht en dan delen door het aantal voedingen en op de andere site 120 ml per kilo en het aantal voedingen fluctueert hier nog een beetje, maar zit rond de 8 per etmaal... Hoeveel is dan genoeg? Hellup!
Ehhh... Help! Is er nog steeds niemand die een antwoord heeft op mn vraag? Ik zie het eventjes niet meer en over 2 nachtjes is het al dinsdag...