Ik kolf veel omdat mijn dochter 2 weken in het zh heeft gelegen en dus de fles gewend is (en die borst niet goed pakt). Nou kolf ik gewoon 2 flesjes vol per keer en dat min. 3 keer op een dag. Florine drinkt nu 60 cc per voeding. Gevolg: Ik zit met allemaal halve flesje. Mag ik dat nou bij elkaar gooien en er zo weer 1 voeding van maken? Wie weet dat? Linda
Je kunt beter de melk in kleine porties van ongeveer 60-90cc invriezen voor later. Als je kind dan een voeding nodig heeft dan geeft de oppas eerst 1 fles, en daarna als ze meer wil nog 1. Op die manier voorkom je dat onnodig melk weggegooid wordt en benader je het voeden op verzoek veel meer..
In porties invriezen kan toch niet? Ten eerste moet ze ekle week meer gaan drinken. Ten tweede moet ik ook nog andere dingen invrienzen dan alleen mm. Ik heb nu al 2 laden vol flesjes..... Het is ook niet voor de oppas hoor, want ik heb nog verlof. Ze pakt de borst gewoon heel slecht omdat ze 2,5 week in het ziekenhuis heeft gelegen en daar kon ik haar niet steeds zelf voeden en kreeg ze dus mm uit de fles. Dat doe ik nu thuis ook. Linda
ja je mag voedingen bij elkaar gooien, alleen zet ze eerst apart in de koelkast tot ze afgekoeld zijn en dan kun je ze bij elkaar doen en desnoods invriezen. geen probleem hoor!
hi moon,als je het bij elkaar gooit als de melk verschillende temperatuur heeft dan kan het gaan schiften.