Hallo lk Ik heb een vraag... Ik voed mijn dochter nu bijna 5 maanden en dit gaat eigenlijk super. Tot twee weken terug dronk ze om de 2/2.5 een borst(soms 2) van de een op andere dag is dit ineens om de 3/3.5 uur geworden en ook dan drinkt ze maar een kant... Ik be als de dood dat mn productie zo naar de knoppen gaat... want de andere borst word dan pas na 6 uur weer 'geleegd' Met kolven merk ik wel dat het minder is (samen ong 150 cc) Maarja, dat zegt toch niet echt wat? Op het kdv drinkt ze om de 3 uur 100 cc, meer wil ze echt niet. Ze was de vorige keer goed gegroeid maar hoe dat nu is?? Ze plast aardig...ze heeft nooit echt overvolle plasluiers gehad, alleen snachts... hoe weet ik dat mijn productie goed blijft? Moet ik de andere kant kolven als ze daar niet uit drinkt? Alvast bedankt! Gr baby001
Het kan een natuurlijke overgang zijn van je kindje. Heb je er zelf geen goed gevoel bij, dan kun je een paar keer de andere kant kort stimuleren (kolven, kolven met de hand, aanleggen voor paar slokjes) na een voeding. Kijk het verloop een week aan, dan zie je of je meer moet ingrijpen of dat je een nieuw soort status quo hebt bereikt met je kindje. Succes