Hoi meiden ik vroeg me af of jullie dit herkennen of advies hebben: Ik geef bv dmv tepelhoedje(ivm redelijke vlakke tepels) en nu heb ik sinds een paar dagen op mn borst, rond tepelhof en daarbuiten zeg maar) kleine rode bultjes.Kan dit komen door het tepelhoedje? of zijn dit de huidporieen van de borst ofzo? Ik hoor het graag groetjes, nina
Hoi, ik heb ook in het begin met tepelhoedjes gewerkt (ook ivm vlakke tepels). Ik had soms ook van die rode bultjes, volgens mij zijn dat idd je poriën, want zo'n tepelhoedje trekt (als het goed is) vacuüm en ik denk dat daarom die poriën zich opzetten. Ik zou het over een tijdje eens zonder hoedje proberen, want bij mij lukte het na een aantal weken om BV te geven zonder hoedje. Succes
Misschien ook een beetje van de warmte, dat het gaat broeien? Ik zie dat je kindje 10 dagen is, dus dan zit je zowat meer mèt tepelhoedje dan zonder...
ja misschien ook die hitte...nou idd bijna elke 2 uur dat 'ding' erop Moet zeggen dat ik bv geven wel zwaar vind. tis best een gedoe helemaal met die tepelhoedjes. Maar ja eerst deed ik kolven dat was nog veeeeel zwaarder. Voelde me net een koe Vraag me af wanneer de kleine man ook snachts beetje gaat doorslapen, nu is het elke 2-3 uur 'raak'en tussendoor ook nog lekker veel geluidjes maken. Lekker ding is het hoor maar hij zou mama zooooooooooo blij maken met een nachtje slapen