Nu is het zo.. Mijn zoon moet echt niks van koe melk hebben en buiten hier en daar wat, is hij ook niet echt heel dol op eten vol met kaas.. Kaas op een broodje wat er in verstopt is merkt hij niet echt maar iets wat flink wat kaas heeft lijkt hij niks te vinden ook philedelphia is niks voor hem.. In de tijd dat we begonnen bij te voeden reageerde hij ook het heftigst op een cheesy bake met een groente erin.. Maar ook geen onbijtgranen met melk.. En er zijn wel fases.. Ik heb uiteindelijk een lepel nesquick in de melk gegooid en dat leek hij eerst wel te drinken en daar moet hij nu alweer niks van hebben.. Ik weet niet of het een lichte intolerantie is en dat hij naar meerdere keren consumeren hij zelf merkt dat hij er bijv. buikpijn van krijgt.. Zijn pa is ook niet dol op melk producten.. Moet absoluut niks hebben van kaas producten behalve af en toe philedelphia en melk in z'n koffie.. Eet daardoor eigenlijk geen pasta's.. Maar ik maak macaroni zonder kaas en dat lijkt de kleine wel goed te eten en de grote man kent dat gewoon niet en hij is gewoon zo een wat de boer niet kent dat lust ie niet.. Maar ik vraag me af, ik eet op die manier geen vis.. En het enigste wat ik me daarbij kan bedenken is dat het een soort van natuurlijke manier is dat je lichaam je verteld dat je het gewoon niet zo goed kan "stomachen" wat we hier zouden zeggen.. Eh het verteren denk ik.. Kan dat zo zijn met melk? Hij is altijd heel veel gespuugd met z'n normale fles melk maar gek genoeg is het wel de enige melk die hij echt wil.. Ik weet 't gewoon niet.. Een fles water wil hij trouwens ook niet.. Water drinkt hij voornamelijk met een rietje of uit een beker en dat is niet handig in bed.. Waterproof bekers drinkt hij niet uit..
Ik geloof daar wel in. 3 van onze 4 kinderen gaan niet goed samen met melk. Mijn man zei altijd geen melk te lusten, zogenaamd niet omdat hij er geen last van had maar puur omdat hij er niet van hield. Zo ook met andere bepaalde melkproducten. Nu is hij een tijd terug weer melk gaan proberen te drinken en vervolgens zit hij dan de hele avond op de wc. Ik denk idd toch ook een soort van natuurlijk iets wat hem er van weerhield melk te drinken.