Ik ben drie weken geleden bevallen en geef mn dochter bv. Sinds het begin drinkt ze twee borsten per keer. Eentje helemaal en dan nog een 'toetje' aan de andere borst. Nu drinkt ze sinds een paar dagen maar één borst en valt dan in slaap. Deed ze voorheen ook en als ik haar dan neerlegde, dan werd ze toch wakker voor de andere borst. Nu doet ze dat niet. Ze lijkt genoeg te hebben aan één borst. Kan ze hier genoeg aan hebben? En kan het kwaad voor mijn productie als ze per keer één borst drinkt ipv twee?
Hier heeft onze dochter ook altijd maar 1 kant gedronken en nooit een probleem gehad met de productie. Als ze tevreden zijn dan hebben ze gewoon genoeg en anders krikken ze het zelf wel weer omhoog.
Hier nog steeds eentje, vind dat zelf prettiger. Vorige week regeldagen gehad en toen regelmatig 2 borsten gegeven, maar uiteindelijk gelukkig toch weer terug naar 1 borst per keer.
Hier soms twee en soms een, komt helemaal goed hoor. Zolang je kindje goed groeit kun je erop vertrouwen dat ze het zelf prima aan kunnen geven.
Ik heb heel lang 1 borst per voeding gegeven. Tot ongeveer tien maanden ( daarna de voedingen overdag afgebouwd). Dat was voldoende. Zoon krijgt nu wel 's avonds en 'sochtends twee borsten. Als je kindje tevreden is, is het geen probleem!
hier ook een knul die genoeg heeft aan 1 borst behalve met regeldagen dan wilt hij 2 borsten maar verder is hij gewoon tevreden met 1 borst. ik kolf dan wel vaak de andere borst zodat het wel gelijk blijft qua productie.