Ons zoontje zit in een knaagfase! Overal moet hij zijn tanden op slijten, gisteren beet hij me nog heel hard in mijn lip en laatst heeft hij een speentje kapot gebeten! Vandaag haalde ik 'm uit bed (hij stond al een tijdje da da da te toen) en toen zag ik allemaal witte spikkeltjes op zijn gezicht. Had hij echt een flink stukje van het bedje zitten beknagen! Eerlijk gezegd dacht ik dat dit bedje geen verf af zou geven, het is een kwalitatief goed bedje, maar hij was duidelijk flink tekeer gegaan. Nu vind ik het lastig om hem te laten als hij wakker is, want ik ben bang dat hij verder gaat waar hij gebleven is. Afgezien van het feit dat de verf slecht voor hem zou kunnen zijn (hij heeft geen grote stukken binnengekregen hoor) vind ik het ook slecht voor zijn tanden en gewoon een vervelend idee. Hebben jullie tips voor mij? En hebben jullie ook van die knagerds? Mijn dochtertje heeft dit nog nooit gedaan. We denken er trouwens over om hem het ledikantje van onze dochter te geven, dat is een nog steviger bedje, hopelijk krijgt hij de verf daar niet vanaf. Maar tips zijn nog altijd welkom hoor. groetjes Amber
Hoi Amber, Bij de Ikea hebben ze kunststof beschermstrips voor ledikantjes, Noga genaamd, misschien is dat een oplossing? Groetjes, Wieteke
die heb ik ook gekocht, omdat die van mij ook aan 1 kant heel wat verf eraf had geschraapt, en met deze strips kan ze veilig aan haar bed knagen(zijn er speciaal vor ontworpen)
Hier staan er ook een paar tandafdrukken in de bedrand Als het een nieuwe trend wordt, ga ik zeker even langs Ikea voor die Noga beschermstrips!
het lijkt hier wel alsof de achterkant rand van het bedje beknaagd is door een paard.. hij doet het nu ondertussen niet meer dus heb ook niets ervoor gekocht.
Hier ook een knagertje gehad, maar het heeft niet lang geduurd. Tegen dat we doorhadden dat zijn bedrand had afgezien, was hij er al mee gestopt
Hahaha wel grappig die reacties over jullie knagertjes. Die van mij doet nog niets maar als ze caviapraktijken begint te vertonen weet ik in ieder geval dat ik richting Ikea moet.
Jah hier ook gehad deden toen op cb of ze het voor het eerste hoorden. Ik heb ze toen drie weken in het campingbedje laten slapen en daarna heeft ze toen ze terug ging in haar ledikantje het nooit meer gedaan. Pas kwam er een vriendin boven van huh wat is er met jou bedje gebeurd. Jah we hebben ook een hamstertje hier.
Hier ook een knaagdier. Veel spijlen van zijn bed hebben knaagplekken. Sinds hij kan staan is de hele bovenkant ook aangeknaagd. De bovenrand van de box is lekker, net als de stoelpoten en een plank van de tv-kast. Alles moet eraan geloven, zucht... Hopelijk gaat het snel over.