Hoi even een vraagje. Ik heb nu 3 keer een miskraam gehad (laatste was in december). We houden nu even rust, omdat we ook in gent bezig zijn nu en daar wachten op de uitslagen. Maar nu valt het mij op dat ik voorheen altijd zwaar en heftig ongesteld was. Maar nu na me 3de miskraam heb ik juist steeds een hele lichte menstruatie. Is dit normaal? Hebben meer mensen hier last van? Graag hoor ik ervaringen hierover. Ben beetje bang dat ik minder vruchtbaar ben geworden ofzo
ik denk dat dat er gewoon op duidt dat je baarmoederslijmvlies tot rust is gekomen nadat het bij de zwangerschappen veel extra slijmvlies aanmaakt en dat moet er dan helaas allemaal terug uit omdat er niets meer in nestelt,wat hevigere menstruatie geeft.pijnlijk als je het zo bedenkt maar ik denk dus dat het een goed teken is als je nu minder hevig menstrueert.
Wat vervelend zeg! Ik heb na al mijn zwangerschappen ook steeds een andere cyclus gekregen. Volgens mij is dat niets verontrustend. Veel sterkte!
mmmmmmmm ik heb ashermann dus geen ongi meer omdat mijn baarmoeder aan elkaar gekleefd zit. oorzaak is al die curretages.. ik wil je niet ongerust maken maaar er op wijzen dat dit ook bestaat. tegen mij zeiden hoe meer bloed hoe beter je baarmoederslijm werkt.