Hallo allemaal Wat een nare dag gister.. Gister bij de verloskundige een afspraak met 11+4 weken(termijnecho) .. En blijkt het helemaal niet goed te zijn.. Het kindje is met 8+3 dagen gestopt... We hadden al een echo met 9 weken en toen was er al een week achterstand dus werd op 8 weken gezet.. Wel kloppend hartje gezien.. Nog geen echte zorgen.. Maar nu.. We waren zo blij dat we in februari een positieve test in handen hadden en dat na 1 ronde meteen raak!!! We hebben al een gezonde peuter van 1,5 rond lopen waar we een jaar op hebben moeten wachten met ook een miskraam tussendoor.. Ik dacht echt.. Ik heb al een keer een miskraam gehad.. Dan zou ik het toch nu niet weer krijgen? ( ook al hou je ergens ver in je achterhoofd er wel rekening mee ) Nu zo bang dat we weer een lang traject in gaan. Nu afwachten of het spontaan gebeurd wat k heel graag wil. Alleen het idee al dat het al 3 weken dood in m'n buik zit is niet te bevatten je bent zwanger mar toch ook weer niet. Wie heeft er nog meer voor gekozen om op een spontane miskraam te wachten? En zo ja wanneer kwam het bij jullie opgang? Ik heb met meze F afgesproken om een week te wachten en dan de verloskundige te bellen over hoe en wat... Wat een nachtmerrie weer...
Inderdaad wat een nachtmerrie!! Ik heb de eerste keer gewacht tot het eruit kwam. Ik had ook missed abortion en het leefde ook al 4 weken niet meer. Ik kreeg dit nieuws op n dinsdag en de zondag daarop kwam het eruit. Je helpt het proces door er visueel afscheid van te nemen en het los te laten.... Hoe moeilijk het ook is!! Heel heel heel veel sterkte! X
Meid, wat een verdrietig nieuws zeg! Hier in januari hetzelfde bericht. Kindje leefde ook al 2 weken niet meer. Ik heb gewacht. Duurde bij mij 2 weken voordat het spontaan kwam. Na een week had ik weer een echo. Kindje was duidelijk kleiner geworden en vk kon zien dat de vliezen al loslieten. Duurde dus nog een week voordat alles doorzette. Sterkte meid!
Ik heb afgelopen maandag te horen gekregen dat er geen hartje klopte. Het vruchtje was acht weken oud en ik dacht bijna negen weken zwanger te zijn. Gisterochtend begon het bloedverlies en gistermiddag de hele middag weeenachtige krampen gehad. Om 18.30 kwam het vrachtzaken eruit dus ik vond het best snel. Vandaag nog steeds behoorlijk krampen. Ik zou aanstaande maandag sowieso terugkomen bij de gynaecoloog dus dan hoop ik dat mijn baarmoeder schoon is. Wat een ellende hè!
Ik heb meer dan 2 weken gewacht op spontane miskraam. Buiten wat bloedverlies en soms krampen deed het niets. Nu deze week cytotec gekregen ( enkel telkens 2), het doet nog niets dus als het nu niet doorzet maandag curettage
Wat verdrietig voor jullie, veel sterkte. Ik heb geen spontane miskraam afgewacht. Het idee om rond te lopen en niet meer zwanger te zijn vond ik verschrikkelijk. Ik heb cytotec gekregen want ik kon ook niet twee weken wachten voor een curettage. Veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Bedankt voor de reacties en wat zijn er toch veel stelletjes/meiden die dit mee moeten maken zeg.. Zo verdrietig.. Het vervelende is dat ik me kip lekker voel.. Totaal geen buikkrampen heb en geen bloedverlies.. Het is dus echt wachten totdat er iets gebeurd.. Bij m'n eerste mk had ik meteen bloed verlies en daarna al snel krampen.. Daarom voelt het eigenlijk zo onwerkelijk ondanks dat je op de echo ziet dat het echt niet groter is geworden dan die 8 weken.. Zucht.. Het is afwachten geblazen.. Woensdag moet k de vk bellen wat mn keuze gaat worden.. Hoop dat het van t weekend toch gaat doorzetten.. Klinkt wel heel dubbel.. Ook sterkte voor de andere meiden die dit hebben moeten mee maken.. Iets dat zo welkom is/was geweest!!
Wat verdrietig nieuws meis Mijn vruchtje was gestopt met groeien toen het ong 5 a 6 weken oud was, kwamen erachter bij de echo van 8 weken, met de 10 weken kreeg ik een spontane miskraam, ik had wel al een afspraak in het ziekenhuis gemaakt om het 2 dgn later op te gaan wekken omdat ik het wel lang vond duren Sterkte ermee meis
Wat jammer dat het weer niet goed is, heel veel sterkte! Ik heb zelf even afgewacht op een spontane miskraam, maar heb het daarna toch opgewekt met medicatie omdat het me te lang duurde. Met 7+5 kreeg ik de echo en er was een vruchtzak van 6+1 te zien zonder hartje. Met 10+4 heb ik de miskraam opgewekt, want ik had niet het idee dat het snel zou gaan gebeuren, ik voelde me nog heel erg zwanger.
Morgen een afspraak in het ziekenhuis bij de gyn Toch gekozen voor curettage.. Nu 13 weken zwanger.. Vind het lang duren en al bijna 4 weken dat het niks doet in m'n buik.. Wat een opluchting als straks alles achter de rug is.. Voelt zo dubbel nu wil wel verder maar t gaat niet zolang het nog in m'n buik zit..
Jeetje meid wat heftig, heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat je niet weer een lang traject in hoeft.
Maandag word ik gecuretteerd! Het is een missed abortion , wel vreemd om dan weer je 'kleintje' te zien op de echo. Hoofdje en lijfje zijn van elkaar te onderscheiden alleen geen hartactie meer.. Net alsof je voor een controle langs gaat! Maarja nu ik al 13 weken zwanger ben en de echo 8 weken laat zien.. Raar.. Ben blij als straks lichamelijk alles achter de rug is.. Hoop dan minder hoofdpijn te hebben, gevoel of m'n hoofd uit elkaar kan barsten! Wat ren gepieker.. Komt het al op gang uit zich zelf.. Toch wel een curettage.. Nu iets meer rust dat ik weet dat het niet langer dan maandag gaat duren! Oja ze gaan het ook sturen voor onderzoek. Heeft iemand hier wel eens uitslag over gehad dat er iets bleek gevonden te zijn? De gyn vertelde mij dat er waarschijnlijk weinig uit komt maar toch nieuwsgierig of mensen toch wel wat hebben gehoord? Nou nu lekker m'n kleine man eten gaan geven! Deze dag ook weer gehad!
Wat moeilijk allemaal he meid! Vond het ook een gek idee dat het kindje alsmaar kleiner werd. Ik ben niet gecuretteerd en vond het fijn om het kindje te zien. Hier dus ook geen onderzoek laten doen. Sterkte deze dagen én maandag. Het zal nog een moeilijke tijd worden.