Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen. Ik heb sinds gisteravond ineens weer dat er melk uit mijn borsten komt. Ik heb echter een spiraaltje en ben tot nu toe gewoon ongesteld geweest. Wel veel erger dan normaal. Mijn kleine is nu 9 maanden en ik heb nooit borstvoeding gegeven. Na, ik denk, een maand of 2 had ik al geen last meer dat er af en toe wat uit kwam. Zou het kunnen dat het weer opgang is gekomen?? Of kan er een kans in zitten dat ik toch weer zwanger ben??
Het schijnt zelfs zo te zijn dat je na maanden nog stuwing kan krijgen. Vriendin van mij heeft geen bv kunnen geven en had na 9 maanden zelfs een borstontsteking. Als je het nou niet vertrouwd kun je aaltijd even een test halen he dan heb je zeker antwoord op de vraag of je weer zwanger bent
Meid troost je,ik heb het na 2 jaar nog en ook nooit borstvoeding gegeven! Het loopt er niet (zo) uit,maar als ik echt masseer,of knijp,dan heb ik ook nog steeds melk!
Iemand die ik ken heeft het nu, na 6 maand ook weer, nooit borstvoeding gegeven. Was hormonaal zei de huisarts en ze heeft er een medicijn voor gekregen om het te stoppen.
Ik heb tijdens de zwangerschap en na de bevalling steeds een beetje gelekt. 7 maanden na de bevalling, had ik ineens hele natte plekken (in de supermarkt). Het was toen veel erger geworden. Heb 3 maanden geleden pillen geslikt om het te op te laten drogen. Dat is grotendeels gelukt. Als ik onder de douche sta, komt er ook weleens een druppel uit. Ik heb ook geen BV gegeven (Thijs wilde niet drinken).