Dames, Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd. Op mijn NOD had ik één rode veeg en wat slijm.. daarna geen bloedingen meer of iets dergelijks. Ik voel me mega zwanger, voel alles wat ik bij mn eerste twee voelde, maar ik weet dat het lichaam je ook goed voor de gek kan houden. Nu heb ik dus een test gedaan, verklaar me voor gek maar ik zie écht een streepje. Over 2 dagen nog maar eens proberen, maar zien jullie ook iets? View attachment 184405
Volgens mij zie ik ook vaag een tweede streepje, spannend!! Hoop dat hij over een paar dagen wat donkerder is.
Ik moet er bijna scheel voor kijken maar dan zie ik toch echt een streepje! Hopelijk over 2 dagen een duidelijkere streep, succes!!!
Sorry, ik zie 1 dikke streep en voor de rest niks.. mischien de foto in het negatief.. mis. is er dan meer te zien? Doe idd over een paar dagen nog een testje als je nog niet ongi bent geworden..(hoop het voor je en dat je gewoon ZWanger bent)
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik hem denk te zien. Mijn gevoel zei gelijk al ja, maar kan het me natuurlijk ook verbeelden. Ik ga straks ff testen als mijn vriend thuiskomt.
Joehoe, net getest, zwanger!!!!!!!! Het streepje is nog heel licht, maar zeker goed zichtbaar (beter dan die van hierboven).
Wauw super!! Gefeliciteerd! Op je test zie ik ook wel een streepje, zeker als je met je hoofd heen en weer gaat of inderdaad scheel kijkt
ik heb ook is zown streepje gehad maar 2 weken daarna miskraam gehad maar jij hebt dus wel geluk, gefeliciteerd