even mijn verhaal kwijt! misschien wel zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Emmie24, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    Hallo,

Ik ben Emmie ben een moeder van 2 kinderen Sven 3,5 en sanne word februari 2 jaar.

Ik ben 3 wk terug ziek geweest heb ik 3x overgegeven. Heb toen ik weer beter was 2x gemeenschap gehad. ik zit aan de pil maar pil werkt niet als je overgeeft toch?
    Nu heb ik steeds erge krampen in mijn buik (moet niet ongesteld worden ben ik 2 wk terug geweest).
    Heb ook kleverige bruine afscheiding sorry voor deze benaming weet het niet anders te brengen.
    Zou ik zwanger kunnen zijn? krijg als het goed is morgen clearblue test binnen zou ik dan meteen kunnen testen of moet ik nog ff wachten?

Iemand zoiets meegemaakt? of weten jullie wat dit kan zijn?

Groetjes Emmie

2. Mamapatty

Mamapatty Lid

12 jul 2011
    85
    0
    0
    He Emmie..

Ik zou even wachten tot je eigenlijk weer ongesteld moet worden. TE vroeg testen heeft geen zin, dat is zonde. Ik snap dat het moeilijk is maar is denk ik wel de beste oplossing nu.

Hoe voel je je verder?

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Als je twee weken terug ongi was dan zul je nu geen positieve test hebben. Als je de pil net hebt ingenomen en je geeft dan over, dan werkt ie niet. Als daar een paar uur tussenzit dan is er volgens mij niet veel aan de hand hoor.

4. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    Voel me verder prima denk welles dat ik steken in mijn borsten heb maar ja beeld ik me vast in.
    Als ik overgaf is 2x na 1 uur na dat ik de pil in heb genomen.. Als ik wel zwanger zou zijn zou ik dan nu 3 wk zwanger zijn! dus nog maar niet testen jammerr nog langer wachten voor zekerheid.

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Als je twee weken terug ongi was hoe kun je dan 3 weken zwanger zijn?

6. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    omdat het drie wk geleden was dat ik die gemeenschap heb gehad! kan toch? mijn schoonmoeder werd ook gewoon ongi tot ze 3 maand zwanger was

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Het kan wel....maar dat gebeurt niet vaak hoor. Maar ik hoop het van harte voor je. De kramp kan ook zijn dat je misschien weer ongi wordt omdat de pil niet goed meer werkte....lichaam beetje van slag misschien.

8. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    ja precies dacht ik ook al. Nou we wachten af! Is niet de bedoeling om zwanger te zijn. Maar mocht het zo zijn is het zeker welkom

Deel Deze Pagina