Hoi hoi, Even een vraagje. Inmiddels in ronde 10 beland..... Maar nu zit ik met een vraag en hoop dat iemand het herkent en mij advies kan geven. Woensdag pos. ovu test. Vorige week za geklust. En nu afgelopen DO en vrijdag geklust. zowel gister als vandaag heb ik dikke wit/geel afscheiding in mn slip En sinds gister iets gevoeligie buik maar nu echt ongi krampen. Wat zou dit kunnen zijn??? Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt. zit vooral aan de linker onderkant van mn buik. Hoop op reactie. liefs
Is dit niet gewoon nog wat sperma wat terugkomt? Als je het vrijdag nog hebt gedaan en zaterdag en zondag geel/witte afscheiding hebt? De krampen zou ik niet weten..
hey nieuwjaar. het is vaak best wel heel moeilijk en verwarrendet bepaalde klachten. ik had zelf bij mijn zwangerschappen de eerste weken weinig afscheiding. wat me.wel bekend voor komt zijn die ongi krampen die had ik bij mijn zwangerschappen ook nog voor nod. nu heb ik ze weer zit nu 4 dagen voor nod maar vanmorgen nega getest dus ik wacht op mijn ongi en ga dan op voor de volgende ronde. spannend meid wanneer is je nod?
Ik heb afscheiding maar is niet heel veel hoor tis een flinke streep zeg maar maar tis dik beetje plakkerig ik ken dit niet vandaar dat ik ?? heb. En ongi krampjes heb ik wel maar vaak max 4 dagen voor NOD Nu heb ik ws. do/vrij eisprong gehad. Ook ik weet nu echt dat je lichaam je erg voor de gek kan houden dus ik probeer dit te negeren maar nu het zichtbaar is weet ik zeker dat ik het me niet inbeeld en die krampjes ken ik echt niet....pffff Is idd weer spannend...