Hoi meiden, Toch niet volgehouden tot zaterdag met testen! Ik ben zwanger! Heb 2 testen van kruidvat gedaan die waren positief (vaag streepje) n net een clearblue digitaal en ja hoor! zwanger! ben zo blij! xxx
Heeeeey GEFELICITEERD Tico! Wat ontzettend fijn voor je! Zie je wel, ik wist gewoon dat melk uit de tepel wel een zwangerschapsteken kán zijn! Nou en nu maar lekker genieten! Sunshine, ik zie dat je ongesteld bent geworden. Jammer zeg! Succes in de volgende ronde.
Hey whisper, Dankjewel! Ben zo gelukkig! Die melk kan dus inderdaad iets betekenen. Ben gister bij de dokter geweest en die vond het wel grappig dat ik hetal zo snel had! Maar ook hij teste helemaal positief! Heeft mijn plasje ook nog even op andere dingetjes getest en alle was goedgelukkig maar! Ik zal voor jullie allemaal duimen dat het ook snel raak is! xxx
Ik heb dat inderdaad ook! Maar ook pas gestopt met de pil, dus beetje lastig te zeggen waar het door komt. Maar als ik zo lees van de meiden die zwanger zijn én 'lekten', dan vind ik het toch wel erg spannend worden! Ach.. de 1e keer raak zou wel ERG mooi zijn toch @ Tico: gefeliciteerd! Super voor je. Geniet ervan! @ alle andere meiden die tóch niet zwanger blijken te zijn: volgende keer beter! (maar wel balen...)
ik heb na 5 dagen bruin bloedverlies de hoop opgegeven al heb ik toch het gevoel van wel een opgezeete buik de tepels gevoelig 1tje jeukt heel erg en er komen harde witte puntjes uit en soms vloeibaar de test was negatief de 29ste maar blijf een raar gevoel houden ik snap er niks meer van maarja ga er maar van uit dat ik het mij inbeeld gr