Is er hier iemand zwanger geworden na gebruik van de randjesfietsen methode? Dit schijnt een heel succesvolle techniek te zijn waarbij het sperma wordt opgezogen door de baarmoeder - je kan geen zwangerschapssite openen of je leest er over. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik weet het al...heb ff gegoogeld... Wij hebben dat nog niet geprobeerd maar heb er idd wel over gelezen
Volgens mij was hier een heel topic over ik denk dat je daar info kan vinden ik zal eens voor je kijken mischien kan je vragen als die gesloten is of ze hem willen heropenen
Ik heb er twee gevonden voor je iets van 10 blz per topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/about47081.html
en dit is die andere ze zijn beide gesloten maar ik denk dat je er wel info kunt vinden. Veel succes http://www.zwangerschapspagina.nl/about ... sc-60.html
tis de moeite waard om het eens te proberen, aangezien bijna iedereen van dat topic toch zwanger is /was...
Ik heb m'n man dit gister eens laten lezen...hem leek het wel wat. Dus dit wknd nog ff oefenen en volgende week voor het eggie....ben benieuwd! haha
ach baat het niet, dan heb je in ieder geval een leuke tijd, toch? Ik weet niet of het bij mij werkt. Ik moet altijd in een bepaalde postie liggen, wil ik klaarkomen en ik denk dat het er bij mij dan net zo hard uitstroomt. Maar goed, niet alles zwemt weer naar buiten toe natuurlijk.
Mijn vriend vond het helemaal niks. Dus gister na de daad is hij gaat douchen...en heb ik het zelf stiekem maar gedaan...maar dat randjesfietsen lukt bij bij niet hoor....maargoed 1x is meer dan 0 Heb het hem net verteld...hij vind me een ondeugd...haha.
Hihi Marjolein Je vriend had al wel zijn zaadjes bij je achtergelaten dan? Ik heb het ook geprobeerd, maar weet niet of ik het goed doe. Het is toch tegen het klaar komen aan zitten iedere keer, maar je houdt het tegen een paar keer? Ik kan dat erg goed namelijk dus wie weet hahahahaha.
Heb inmiddels een heel topic erover gelezen, geweldig! Hoe open iedereen is en hoe verschillend het sexleven van velen. Leerzaam ook Randjesfietsen, mijn man zal me aankijken hahahaha. Maar het valt te proberen Ik kan goed ophouden, dus wie weet
Ja die had hij al bij me achtergelaten haha ik zei ga jij maar vast douchen...ik kom zo. Je moeder idd net elke keer tot de grens en dan stoppen en dan weer tot de grens zeg maar. Ik kan dat niet....naja ga het de volgende keer wel weer proberen....haha Ja leuk dat iedereen er zo open over is. Ach ja ik heb niet echt geheimen hoor enneh het blijft toch een klein beetje anoniem ....
Ja inderdaad, vandaar mijn nickname hahaha. Niemand weet in principe dat wij gestopt zijn met de pil, ja mijn pa voelt zulke dingen gewoon maar heb het niet met zoveel woorden gezegd. Ik zal het binnenkort eens proberen Mag je het randjesfietsen ook al doen voordat je man komt? Dat je dus al een paar keer tegen de rand zat, dan komt je man en daarna jij? Of telt het dan niet?
Nee dat heeft geen zin, het is juist door dat je elke keer tot het randje gaat je baarmoeder mond in het zaad dipt en dit opzuigd zeg maar, dan als hij nog niet zijn zaadjes heeft geloosd valt er niks te dippen. Mijn ouders weten het...en verder ga ik er ook niet over liegen als iemand me het vraagd. Gister zei iemand meid ben je zwanger (omdat ik zei dat we gingen trouwen en dat dat wel met een reden is (mochten er kindjes komen) dus ik zeg nee nog niet...
O je gaat trouwen! Leuk Wij zijn dit jaar 3 jaar getrouwd. Ik ben fotografe van bijbaan en heb in juli 2 huwelijksreportages, dus dan ben ik ook in de sfeer
Ja zeker heel leuk. Hadden we dat geweten...had jij bij ons foto's kunnen komen maken Wat leuk zeg dat jullie ook getrouwd zijn...en 3 jaar alweer! De tijd gaat snel! Waar kom je vandaan?