Ik zag ineens een druppel melk bij de tepel van onze hond.. ik kneep er zachtjes in en er kwam gewoon weer een druppel ook bij de andere tepels.. hoe kan dit ik lees op internet over schijnzwanger maar dat dat vaak na een loopsheid is.. die van ons was voor het laatst loops in juli/aug ongeveer
Euh zou het dan niet kunnen dat ze zwanger is? (wij hebben een mannetje en weet eigenlijk niet hoe vaak ze loops zijn hoor!)
Lees hier dat het vaak 8 weken na de loopsheid voorkomt... dat klopt dan toch wel ongeveer?? Schijndrachtig - Honden Encylopedie
ehm meis ik denk dat ze zwanger is ga naar de dierenarts en laat een echotje maken het kan ook zijn dat ze schijnzwanger is maar ehm dat komt maar zelde voor zo laat nog... maar het kan wel hoor.. heb het hier toen ook gehad is ze ook dikker geworden je kan als ze zwanger is de pups ook voelen ga naar de zachte kant van de buik en voel zachtjes of je wat voelt en anders toch die echotje laten maken...
Ik denk niet dat ze drachtig is...als je van de langste tijd uitgaat die een dracht duurt gemiddeld (70 dagen) zou ze dus al bevallen moeten zijn als je 31 augustus als 1e dag neemt...aangezien TS juli/augustus zegt zou dat dus echt al gebeurt moeten zijn! Als je het niet vertrouwd toch even naar de DA gaan... eventueel je hondje laten helpen... Onze hond bleef een beetje in haar loopsheid hangen...bleef bloed verliezen en had een hele dikke...uhmm...je weet wel! Hahaha! En het verkleint ook de kans op tumoren in de melkkliertjes e.d. Maar wat ik al zei...als je het echt niet vertrouwt...even bellenmet de DA en gewoon lnagsgaan!
de kans dat ze zwanger is, is erg klein.. Ik voel eigenlijk ook niks.. haar tepels en daarom heen is wel opgezet en ze verliest nog steeds melk.. ik zal morgen even de dierenarts bellen
mijn hondje is 2 keer per jaar meestal schijnzwanger en volgens mij verschild het per keer wel hoe lang na loopsheid. maar hou het niet echt bij ze piept dan ook heel veel en zit overal in te graven/zoeken.
nee nog niet, ze zijn vanaf half 10 open.. volgens mij zwangert ze gewoon met mee.. net zoals mijn man die ineens aan de augurken zit haha
hihi gewoon schijndrachtig hoor denk ik. Schijndrachtig worden ze rond 9 weken na een loopsheid. De normale dracht-tijd van een hond dus. Veel afleiding geven. Haar niet laten 'nesten' . Maar denk dat je toch ff naar de dierenarts moet voor tabletjes. Tenminste, bij onze hond moest er altijd medicijnen aan te pas komen om het te laten stoppen. Ze ging dan slopen en nesten en meestal kreeg ze ook ontstoken melkklieren omdat de melk nergens naar toe kon natuurlijk. Misschien is het een idee om haar te laten sterriliseren over een paar maanden? Meestal krijgt ze het weer als ze het eenmaal hebben gehad ( schijndracht ) Succes!
ik heb inmiddels gebeld en wat mamzie ook zegt er zijn tabletjes voor.. als het vrijdag nog niet over is dan moest ik even weer bellen en zou ze er wat voor krijgen.. verder maken we even een afspraak voor steriliseren omdat ze zei dat het nu vaker kan voorkomen.. en vind ik toch wel heel zielig zo het lastige is dat ik nu dus steeds moet opletten dat ze er niet aan likt want nu houdt ze het zelf op gang.. heb net ook al paar x moet corrigeren.. toch gek dat het zomaar kan.. de melk drupt er gewoon uit
Ja raar is dat he dat het zomaar op gang komt. Misschien kan je dr afleiden met een bot ofzo. Wel opletten dat ze het bot ook echt opeet en het niet gaat beschouwen als een pup. Want dan ben je verder van huis verder zou ik adviseren om nu veel met haar te wandelen maar brrr het weer werkt natuurlijk niet echt mee En natuurlijk ook niet het feit dat je hoogzwanger bent Ik hoop dat ze zich snel weer de oude voelt! Oja, en succes/sterkte met de laatste loodjes