melk uit tepels van onze jackrussel???

Discussie in 'De lounge' gestart door MissFlower, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Ik zag ineens een druppel melk bij de tepel van onze hond.. ik kneep er zachtjes in en er kwam gewoon weer een druppel ook bij de andere tepels.. hoe kan dit:(:(

ik lees op internet over schijnzwanger maar dat dat vaak na een loopsheid is.. die van ons was voor het laatst loops in juli/aug ongeveer

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    #2 Roodkapje1979, 10 nov 2009
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
    Euh zou het dan niet kunnen dat ze zwanger is? (wij hebben een mannetje en weet eigenlijk niet hoe vaak ze loops zijn hoor!)

3. Seth

Seth Niet meer actief

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nee eigenlijk niet en ze zijn 2x per jaar loops

5. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha...... tis al november ja.... loop nog achter hier....:D

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ehm meis ik denk dat ze zwanger is
    ga naar de dierenarts en laat een echotje maken
    het kan ook zijn dat ze schijnzwanger is maar ehm dat komt maar zelde voor zo laat nog...
    maar het kan wel hoor..
    heb het hier toen ook gehad
    is ze ook dikker geworden
    je kan als ze zwanger is de pups ook voelen ga naar de zachte kant van de buik en voel zachtjes of je wat voelt
    en anders toch die echotje laten maken...

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik denk niet dat ze drachtig is...als je van de langste tijd uitgaat die een dracht duurt gemiddeld (70 dagen) zou ze dus al bevallen moeten zijn als je 31 augustus als 1e dag neemt...aangezien TS juli/augustus zegt zou dat dus echt al gebeurt moeten zijn!

Als je het niet vertrouwd toch even naar de DA gaan...
    eventueel je hondje laten helpen...
    Onze hond bleef een beetje in haar loopsheid hangen...bleef bloed verliezen en had een hele dikke...uhmm...je weet wel! Hahaha!
    En het verkleint ook de kans op tumoren in de melkkliertjes e.d.

Maar wat ik al zei...als je het echt niet vertrouwt...even bellenmet de DA en gewoon lnagsgaan!

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    de kans dat ze zwanger is, is erg klein.. Ik voel eigenlijk ook niks.. haar tepels en daarom heen is wel opgezet en ze verliest nog steeds melk.. ik zal morgen even de dierenarts bellen

9. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    mijn hondje is 2 keer per jaar meestal schijnzwanger en volgens mij verschild het per keer wel hoe lang na loopsheid. maar hou het niet echt bij
    ze piept dan ook heel veel en zit overal in te graven/zoeken.

10. Female

Female Niet meer actief

Wat zei de dierenarts of heb je nog niet gebeld?

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nee nog niet, ze zijn vanaf half 10 open..

volgens mij zwangert ze gewoon met mee.. net zoals mijn man die ineens aan de augurken zit haha

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi gewoon schijndrachtig hoor denk ik.
    Schijndrachtig worden ze rond 9 weken na een loopsheid. De normale dracht-tijd van een hond dus.

Veel afleiding geven. Haar niet laten 'nesten' .
    Maar denk dat je toch ff naar de dierenarts moet voor tabletjes.
    Tenminste, bij onze hond moest er altijd medicijnen aan te pas komen om het te laten stoppen. Ze ging dan slopen en nesten en meestal kreeg ze ook ontstoken melkklieren omdat de melk nergens naar toe kon natuurlijk.

Misschien is het een idee om haar te laten sterriliseren over een paar maanden?
    Meestal krijgt ze het weer als ze het eenmaal hebben gehad ( schijndracht )

Succes!

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb inmiddels gebeld en wat mamzie ook zegt er zijn tabletjes voor.. als het vrijdag nog niet over is dan moest ik even weer bellen en zou ze er wat voor krijgen.. verder maken we even een afspraak voor steriliseren omdat ze zei dat het nu vaker kan voorkomen.. en vind ik toch wel heel zielig zo

het lastige is dat ik nu dus steeds moet opletten dat ze er niet aan likt want nu houdt ze het zelf op gang.. heb net ook al paar x moet corrigeren.. toch gek dat het zomaar kan.. de melk drupt er gewoon uit

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ja raar is dat he dat het zomaar op gang komt.
    Misschien kan je dr afleiden met een bot ofzo.
    Wel opletten dat ze het bot ook echt opeet en het niet gaat beschouwen als een pup. Want dan ben je verder van huis ;)

verder zou ik adviseren om nu veel met haar te wandelen maar brrr het weer werkt natuurlijk niet echt mee ;)
    En natuurlijk ook niet het feit dat je hoogzwanger bent :p

Ik hoop dat ze zich snel weer de oude voelt!

Oja, en succes/sterkte met de laatste loodjes :)

Deel Deze Pagina