zwanger en lekkende borsten.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carrolyn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hoi Meiden

Ik sprak een collega en die had het erover dat haar borsten lekte tijdens de zwangerschap.
    Ze was 6maanden zwanger ongeveer.
    Dit schijnt normaal te zijn hoorde ik, dan is de melk productie goed op gang.

Nu vraag ik me af in hoeverre dit hoort.
    Hieronder mijn schema en ik heb nog 10weken te gaan, maar geen lellage bij mij.
    Betekend dit dat het bij mij niet goed is?Zal ik wel borstvoeding kunnen geven?

Misschien zie ik spoken maar ik maak me nu wel een beetje zorgen dat er bij mij nog niks lekt, is mijn melkproductie wel op gang gekomen?

Weten jullie hoe dit zit?

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb ook nooit gelekt maar ook geen bv gegeven.. Wel ontiegelijke pijn gehad van de stuwing, was een bevalling niks bij.

3. ezel

ezel Lid

9 mei 2011
    16
    0
    0
    Het maakt niet uit of je wel of geen lekkende borsten hebt. Dit zegt dus niks over de melkproductie als je kleintje straks geboren is.
    geen zorgen maken dus :)
    Lang niet alle vrouwen hebben "last" van lekkende borsten.

4. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Ook als je wel lekkende borsten hebt kan borstvoeding niet lukken dus het zegt helemaal niets. Ik zou me er niet druk over maken!

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Hier nooit last gehad van lekkende borsten en ook ampere stuwing na de bevalling en ik geef nu al ruim 2 jaar borstvoeding! Dus het zegt niks!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    #6 deepfreeze, 4 okt 2011
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
    Niet te druk over maken. Alle vrouwen reageren anders op de hormonen. Ik heb vooraf geen melkproductie gehad. Na de bevalling veel gedoe gehad (vacuumbevalling dus kleine misselijk/hoofdpijn), waardoor ik de kleine niet aan de borst kreeg. Maar ik kon wel fulltime kolven. Na zo'n 8 weken ermee gestopt omdat het teveel energie kostte. Om vervolgens nog tot zo'n 10 maanden druppels melk te kunnen produceren..

En nu bij nr2 heb ik wat last van witte opdroogsels, maar dat zijn kruimeltjes. Dus geen echte lekkage nog..

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb geen lekkende borsten gehad, wél een zeer pijnlijke stuwing, en geef nu bijna 2 jaar borstvoeding.
    Tijdens deze zwangerschap heb ik ook nog geen last gehad van lekkende borsten.

Deel Deze Pagina