Hallo meiden, zelf ben ik helaas nog niet zwanger, maar dit is puur een vraag uit nieuwschierigheid en misschien ook wel leuk voor de zwangere vrouwen om te delen met elkaar, maar hoe hebben jullie nou het liefst seks tijdens de zwangerschap? is manlief niet bang dat er wat gebeurt..of ben je dat zelf niet? Je hoort zo veel verhalen over dat het niet meer fijn is tijdens zwangerschap, dat het juist fijn is. dat bepaalde standjes wel/niet fijn zijn?
Persoonlijk vinden wij penetreren niet zo fijn. Het idee dan gewoon. Daarin zit onze baby (ja wel wat dieper, maar daar willen we dan niet porren
In het begin wilde mn man absoluut geen seks, omdat hij bang was dat het alsnog mis zou gaan. Maar uit eindelijk is dat helemaal goed gekomen en nu heeft hij er geen moeite mee. Alleen is het even uitvogelen welke standjes het prettigst zijn, vooral nu omdat mn buik echt in de weg gaat zitten. Echt veel seks hebben we niet, daar hebben we allebei niet veel behoefte aan. De ene keer 1x per week en de andere keer zit er rustig 4 of 5 weken tussen.
haha nou vind het eenmaal bezig niet zo erg! Alleen 2x achter elkaar doen we niet meer want omdat mijn baarmoeder samentrekt heb ik daarna altijd btje kramperig gevoel. Ook mag hij zijn vingers niet meer gebruiken waarom weet ik ook niet voel me er totaal niet prettig bij!
Het is het idee he, daar zit een kindje en stel je voor dat... wij konden dat wel goed van ons afzetten
Euh hier sinds ik zwanger ben geen 'sex' meer gehad. Vriendje en ik hebben er beiden geen fijn gevoel bij. Wel veel knuffelen en ja met de hand kan je ook van alles doen
Wij hebben gewoon sex hoor Niet zoo heeel vaak aangezien we werken en bezig zijn met ons huis dus moe enzo haha Maar ehh tsjaa.. Meestald wel op zn hondjes.. Geen last van de buik haha Maar tot nu toe lukt het allemaal nog en zijn niet bang dat er wat gebeurt hoor.. Alleen soma beetje raar als je bezig ben en je voelt ineens de baby schoppen haha maar goed ik zet die gedachte maar snel van me af anders is er ook geen lol meer aan
ja sam 20 dat heb ik nu ook ,, me man en ik waren zo rond de week 20 21 bezig toen hij ineens een schop tegen zijn buik aan kreeg van de baby (sinds dien wilt hij geen sex meer),,hij vind het ineens niet meer prettig!!voorheen wel gewoon sex gehad
Hee beppie Hihi gelukkig voelde mn vriend t niet hoor haha Weet ook eerlijk gezegd niet meer of dt ik t naderhand heb gezegd of niet haha
wij doen het wel minder dan voor de zwangerschap, maar dat komt voornamelijk doordat ik gewoon super moe ben en eigenlijk alleen aan slapen kan denken als ik mijn bed zie hihi. Het penetreren is bij mij wel veel gevoeliger, en soms doet het ook pijn. Dan zijn er nog veel andere manieren wat standjes betreft doen we niet veel anders, alleen als mijn man bovenop ligt, steunt hij zo met zijn armen dat hij niet met zijn gewicht op mijn buik ligt en dat gaat prima! Soms voel ik me wel schuldig omdat ik bang ben dat hij te kort komt, maar hij verzekert me steeds dat het niet erg is! En dat hij begrijpt dat ik zo moe ben. Hopelijk verandert het een beetje als ik met verlof ga!
Wij hebben er allebei geen problemen mee. Mijn libido is ook skyhigh dus dat komt goed uit En ja, wat is fijn... Niet te veel klimmen en klauteren meer. Maar zit ik eenmaal op mijn plek, dan blijf ik zitten
Hoi hoi, tijdens de eerste zw.schap ook een hoge libido... schijnt grote kans te zijn dat je dan een jongen krijgt!! Nu krijg ik een meisje en al de hele zw.schap totaal GEEN behoefte aan seks. Of dit nu komt van alles rondom de bevalling - die omgeving is toch iets minder prive nu... Vervelend voor mijn man, die vindt me nu aantrekklijker dan ooit. Maar ja...zo''n 1 keer in de 3 weken als hij geluk heeft hahaha. Oja maar geen handwerk hoor, vind ik ook niet prettig nu op de een of andere manier. Liefs Pina
In het begin van de zwangerschap geen problemen gehad, alleen echt de laatste wkn pffff....Dat heeft nogal wat moeite gekost. Niet qua gevoel maar qua standje hihihi... Had zon megabuik, dat het met 38 wkn echt niet meer wou. Zat al onder het zweet, en waren nieteens begonnen Hahhaha het toilet droog bereiken was al een wonder hahahah
Bij me eerste zwangerschap was mn vriend een beetje bang de kleine pijn te doen.. Maar toen ik hem had laten lezen dat dat niet kan was t helemaal goed Nu mijn 2e zwangerschap en we doen het regelmatig!! Soms 2x per dag.. En ja, alles is super gevoelig.. Dus extra genieten!! Hihi..
Tussen de 30 en 35 weken hebben we niet veel gedaan, het was pijnlijk en ik kon me gewoon niet erop concentreren door harde buiken. Maar sinds kort hebben we de draad weer opgepakt, hoewel het soms een heel gedoe is met mijn dikke buik, we zweten al voordat we überhaupt echt bezig zijn hahaha
ik denk dat gisterenavond onze laatste keer was, het gaat gewoon niet meer! krijg kramp, en krijg haast een hart aanval haha. voel me net een olifant, en krijg harde buiken van een hoogtepunt! nee ik heb het afgesloten, hij komt er niet meer in
Wij hebben gelukkig wel gewoon sex. Niet heel vaak, gewoon 1 keer per week, soms 2. We zijn namelijk ook veel moe door een druk programma dus het schiet er nogal eens bij in. Verder is het natuurlijk niet fijn als hij op mij ligt, en hij is soms nogal lomp dat ie vergeet dat mijn buik erg gevoelig is. Dus ooit is het wat minder romantisch haha. Nee schat, niet daar, daar! Maar goed ook wel weer hilarisch. Verder zijn we aan t proberen om wat andere standjes te vinden die wel fijn zijn. Dat is ook wel weer leuk. Ik zou me niet voor kunnen stellen: 9 maanden zonder sex!!!
Blijft een moeilijk punt. Vriendlief zei na de positieve test "nu doen we niks tot de 12 weken!! Veel te bang dat ik iets beschadig ofzoiets..." Ik meteen in protest, dat dat niet kan enzo. En vervolgens was ik zelf zo moe dat het er wekenlang niet van kwam Toen een paar weken ging het ietsje beter, maar inderdaad veel gevoeliger, kon er echt niet tegen als hij met zn vingers in de buurt van de clitoris (sorry, kan het niet subtieler brengen) kwam. Au! Weg daar!! Ook niet echt romantisch.. En nu ligt het weer stil, door de stress die we gehad hebben door de 1:20 bij de combitest en de daaropvolgende vlokkentest. Vriendlief is weer bang dat alles nu extra kwetsbaar is door de vlokkentest en wil niet. En ik vind het wel prima eigenlijk, zo veel zin heb ik niet op dit moment. Maar hoop wel dat het straks wat beter gaat, voor we straks een compleet sexloze relatie hebben...
Hier gewoon seks, tijdens de eerste zwangerschap had ik veel minder zin, maar deze zwangerschap is het gewoon hetzelfde als dat ik niet zwanger ben. Wij doen het 3 a 4 keer per week, en zolang mn buik het toelaat gewoon in alle standjes
Ik wil alleen nog maar 's avonds seks. Op de een of andere manier als we 's ochtends seks hebben, heb ik nog een paar uur een zeurderig gevoel in mijn schaamlippen/onderbuik en wil ik dan alleen nog maar zitten of liggen. Als je na de seks gaat slapen heb je daar geen last van. En na week 35 doe ik het alleen nog in de aangespoelde walvis positie