De perfecte post-natale spijkerbroek gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door fenneke80, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wie helpt mij de perfecte spijkerbroek te vinden?

Mijn situatie: ruim 6 maanden geleden bevallen, lekker flubberbuikje aan overgehouden, en natuurlijk een prachtige zoon! Ik loop nu nog in mijn positiebroeken :(. Ik ben net gestopt met borstvoeding.

Mijn lijf: volslank zullen we maar zeggen. Ik heb meestal maat 44, maar mijn buik heeft maat 46. Ik ben al mijn zwangerschapskilo's al een poosje kwijt (sta op -1,5 zelfs :D), maar die buik blijft.
    Mijn oude broeken passen prima rond mijn benen en billen, maar ik krijg ze niet dicht...

Mijn spijkerbroek: donker, geen vale plekken, geen gaten, geen glitters en sierstiksels en dat soort dingen, lekker simpel dus. En een recht model. En dan het belangrijkste: hij moet bij zowel benen als buik passen!

HELP!

2. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Probeer het eens bij vogle.
    Zo heet die zaak volgens mij.

3. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    miss etam? krijg je vaak ook leuke dingen in een iets grote maat.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik let hier even op haha, ik vind tot nu toe Miss Etam wel prettig (je moet een iets hogere "rise" hebben (dus hij moet meer tot je navel lopen zeg maar en niet zo laag)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    En als je er een figuurcorrigerend hemdje eronder doet? passen je eigen broeken dan ook niet?

6. Kelly19

Kelly19 Actief lid

26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    ik koop meestal de spijkerleggings bij de hm 19,95 en zitten prima vooral als je een buikje hebt want ze kunnen over je buik en zit stretch in

7. Kelly19

Kelly19 Actief lid

26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
  8. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Product Detail | H&M
    Deze heb ik gekocht een paar maanden nadat ik bevallen was, ik had precies hetzelfde probleem, maar deze zit perfect. Ik vind bij de shoeby ook altijd leuke broeken met een niet al te lage taille en die goed zit bij de benen.

9. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik zweer bij miss etam en promisse. allebei super pasvorm ook met flubberbuik;)

10. fenneke80

Bedankt voor jullie reacties!
    Kelly: die jeggings ken ik, maar daar moet je wel wat langs over en dat heb ik nou net niet (ik vind mezelf nog 10 kilo zwaarder lijken in een tuniek).
    Michelle: thanks, die ziet er goed uit! Ik moet binnenkort toch naar de H&M voor nieuwe kinderkleding, kan ik zelf ook even gaan passen.
    Napoleon: aan zo'n hempje had ik nog niet gedacht... Ik heb wel een corrigerende onderbroek (zoiets lelijks heb ik nog nooit gezien, hihi) maar dat zit niet echt lekker, hij is nu eigenlijk weer net iets te groot waardoor hij tussen m'n billen gaat zitten. Een hempje klinkt wat comfortabeler.

Miss etam, promisse, vogle, h&m, daar kan ik wat mee!
    Ik loop niet zo graag grote maten winkels binnen, meestal is het behoorlijk onhip, maar een spijkerbroek is natuurlijk wel wat anders. En o zo belangrijk!

Ik hoorde net trouwens op de radio dat 43% van de vrouwen meer stress ondervindt tijdens het zoeken naar de perfecte spijkerbroek dan tijdens een verhuizing...

11. fenneke80

12. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Hoi Hoi, Ik werk in een babyspeciaal zaak waar ze ook zw kleding verkopen. Ik ben niet zwanger maar koop meestal mijn spijkerbroeken daar. Het zw stuk laat ik er dan ook aan zitten dat trekt nu juist mijn buik platter! zitten echt heerlijk, veel collega's die ook niet zwanger zijn kopen ook zw kleding. Het lijkt raar maar je ziet het toch niet dus why not?
    Succes

13. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Vergat ik inderdaad ook te zeggen. Koop een iets hogere broek met stretch erin. Zit veel prettiger en je kunt dan je buik nog iets weg drukken of verstoppen. (Tjonge wat klinkt dat kl***. Maar ik heb zelf ook een vlinke flap dus ik weet onderhand hoe je het moet weg werken)

14. fenneke80

Ik loop nu nog in mijn zw broeken, maar dat buikstuk zakt wel af nu, dus het wordt iets minder comfortabel. Wel lekker warm in de winter :).

Hoge taille, beetje stretch, buikflap erin stoppen, check! Ik ga lekker shoppen, bedankt allemaal!

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha ;) shop ze

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier in de buurt verkopen ze spijkerbroeken (is ook een item geweest bij jaja Oprah) Zijn wel duur, rond de €160-€200 maar moet eerlijk zeggen, zijn er wel mooi uit. Mijn moeder en zus hebben er allebei 1...

zal eens zoeken of ik iets kan vinden

edit: ook bij de wehkamp en in de aanbieding

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gevonden, hij heet not your daughters jeans

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    wahaha, geweldige naam
    helaas alle broeken te kort voor mij:(

iemand ergens een jegging gevonden die hoog zit? want al mijn jeggings zijn spaarpotten als ik buk..

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou... dan moet je wel heel lang zijn, ze hebben ook lange modellen. mijn zus is 1.87 en ik nog iets langer...

20. fenneke80

Zien er heel mooi uit! Maar dat is toch wel een stukje boven mijn budget helaas...

Hihi, spaarpot! :D

Deel Deze Pagina