Hallo allemaal, Tot nu toe voel ik de baby enkel onderin, dus wel links en rechts maar nog niet echt boven mijn navel. Komt dit nog? Mijn placenta is geloof ik nu wel het punt van de navel gepasseerd.
Het kan zijn dat ie miss met de voetjes beneden ligt dan voel je idd boven bijna tot niks. Tenminste dat had ik in het begin toen lag onze knul ook met de voetjes beneden. Als jou kindje gaat draaien dan weet ik zeker dat je bovenin ook wat gaat voelen.
hier ook alleen maar geschop onderin, tijdens de 20 week echo en de daaropvolgende 3 echo's in 5 weken tijd lag de kleine steeds in stuit, met de benen beneden. ik heb de placenta een de voorwand liggen, dus we meoten maar afwachten hoe de kleine er straks voor ligt, stuit of niet. komt vanzelf.
Ik voel de handjes juist kriebelen onderin en de laatste weken ook boven de navel, vanmorgen rekte hij zichzelf ook uit haha 3 vingers boven de navel gebonk en tegelijk bij mn schaambot gekriebel. Herken dit van bij mn dochters.
Ik heb dat ook hoor dat hij best wel laag schopt. Maar ik weet niet hoe de baby ligt. Denk dat ze dat maandag wel kunnen voelen eindelijk hoe hij ligt. 4 weken terug kon dat nog niet dat hij nog te klein is. En 3december heb ik een pretecho dan zien we hem ook meteen Heb er zin in! Birdie: Kan wel hoor. Ik voelde hem ook pas met 18 weken of zo. en met 20 weken wist ik zeker dat het de baby was. Denk dat je hem binnenkort ook wel gaat voelen
Ons meisje lag met 25 weken al met haar hoofdje naar beneden. En dus heb ik haar ook alleen maar beneden gevoeld. Want dan liggen de beentjes ook beneden! Als je kindje in een stuit ligt, voel je het misschien veel beter boven. nu ben ik 28 weken en ik heb hem ook nog alleen maar beneden gevoeld. Dus waarschijnlijk weer netjes met het hoofdje naar beneden. Ik vind het wel prima, ik zit niet te wachten op schoppen in mijn ribben!
ik voel ook alleen nog beneden bewegingen, schopjes enz. maak me er niet druk om want hij heeft nog volop de ruimte om te draaien.
ik voel ook alleen onder wat licht gerommel..met de dag wat meer. placenta ligt ook voor en baby lag bij 20 w echo in stuit. x
Ik voel sinds een 3tal weken ook boven mijn navel. Draag redelijk rond dus niet zo erg maar sinds deze week voel ik regelmatig iets tegen mijn ribben duwen. Sinds 2 dagen ook echt hele actieve baby. Dacht dat beweging in de laaste 2 maanden zou minderen daar baby dan veel meer slaapt. Hier dus niet. Mijn buik voelt soms echt als een wasmachine aan Grappig maar op het werk wel soms ook onhandig en beetje "vervelend". Groetjes, Veke
hahahah Veke3107 moet er om lachen dat je zegt dat je buik als een wasmaschine aanvoelt... Heb precies hetzelfde hier 2 dagen echt niet normaal. Ik kan er niet eens van slapen omdat het echt een leuk gevoel is.. maar hij gaat echt tekeer zeg...hihi
Ben dus niet de enige. Gisterenavond de baby geloof ik voor het eerst boven de navel gevoeld, was zoo een mooooooi gevoel hihi. Maar ik voel de baby het meest nog steeds onderin.
Ik heb de baby ook nog nooit boven mijn navel gevoeld. De verloskundige voelde het hoofdje rechtsbovenin, maar volgens mij is de kleine nog nooit in een andere positie geweest. Ik voel altijd alleen maar geschop onderin.
Ik heb onze meisje ook alleen maar onderin gevoeld, gister groeiecho gemaakt en het klopt ze ligt nu nog in een stuit, met haar voetjes naar beneden..kan niet wachten totdat ze gaat draaien!
lees dat veel baby's in stuit liggen in dit topic. Maar liggen de meeste baby's dan ook eerst in een stuit of niet?