Weigert bijvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Enise, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Ongeveer 1.5 maand geleden ben ik begonnen met bijvoeding. Tot een maand geleden wilde mijn dochter eindelijk zonder te weigeren wat eten. Eerst stond ze er helemaal niet voor open en tot een paar weken geleden wel. Ze had zelfs een paar keer 100 tot 150 gram groente gegeten..

Nu, sinds een paar dagen wil ze niks meer. Geen pap, geen fruit en geen groente, ook wil ze helemaal de fles niet meer. Wat ze soms wel wilde (is ook al een probleem wat langer speelt).

Wij worden thuis echt helemaal gek, vooral wanneer ik aan het werk ben. Vandaag heeft ze dus weer niks gegeten..

Ze vindt het trouwens wel leuk om op een koekje of broodkorst te sabbelen..

Zijn er nog meer dames die dit herkennen?

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Voel eens in haar mondje, komen er voortanden door?

En anders kan het ene sprong/fase zijn. Ze verhongeren echt niet zo snel dus maak je maar niet te veel zorgen!

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Enise,

Het kan inderdaad een fase zijn.
    Mijn zoontje had hier ook een paar daagjes last van.
    Misschien heeft ze last van iets, denk aan tandjes, niet lekker voelen of misschien een groeispurt.
    Ik zou niet teveel dwingen, dit maakt het alleen maar erger. Wacht het eventjes af en wie weet gaat het vanzelf over. En anders toch even naar de huisarts.

Grt Vanilia

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zoiets doen babies wel vaker: opeens helemaal afwijken van wat je van ze gewend was.
    Meestal zit er dan iets aan te komen: een verkoudheidje, een tandje, een sprongetje of spurtje.

Komt allemaal wel weer goed hoor, al sta je je op het moment achter de oren te krabben omdat je niet weet wat je overkomt...had je net de gebruiksaanwijzing en dan krijg je zoiets...

Succes!

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames, super bedankt! Het is idd weer over. Ze staat weer open om iets anders te eten :D Waarschijnlijk had ze dus ergens last van :) Tandjes probeer ik te checken, maar ziet er gewoon uit als altijd :)

Deel Deze Pagina