Melk??

Discussion in 'Zwanger worden' started by ladys1987, Dec 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    Ruim twee maanden geleden ontdekte ik dat ik melk uit mn borsten kwam.... Kort daarna bleek ik zwanger en dacht ik dat het daar mee te maken had. Helaas is het een miskraam geworden....maar ik heb nog steeds melk uit mn rechterborst (eerst beide). Niet veel maar wel echt wit!
    Ik begin mij alleen nu toch zorgen te maken en zit me niet lekker...herkent iemand dit???

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Ik had het ook tijdens. Zwangerschap maar was geen melk.
    Hoorde bij hormoonsteksel dus mss zit er nig wat bij je

3. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

Nov 1, 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ik heb het tijdens al mijn zwangerschappen en zelfs ook wel eens als ik niet zwanger was.. ik zou me er voor nu niet zo druk om maken, het duurt soms even voor dat alle hormonen weg zijn.. kijk het nog even aan

blijft het nog over een paar weken zou ik er even naar laten kijken

liefs

4. MamaIII

MamaIII Bekend lid

Sep 29, 2014
    700
    0
    16
    Female
    En voor NIET steeds in je tepels knijpen, want dat stimuleert en dan weet je zeker dat het blijft ;)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wel even in de gaten houden ivm mogelijk te hoog prolactinegehalte. Dit kan het zwanger worden bemoeilijken.
    Blijft het te lang aanhouden, dan even de huisarts je prolactinegehalte laten bepalen.

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    Dankjulliewel!!
    Ik bel de huisarts maandag ff voor de zekerheid voor telefonisch overleg

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland

Ik heb hier iets over gelezen op google;). Maar ik zag dat je dan vaak last had van geen menstruatie/onregelmatige cyclussen? Of hoeft dat niet altijd?

8. MamaIII

MamaIII Bekend lid

Sep 29, 2014
    700
    0
    16
    Female
    Ik heb het zelf ook lang gehad en mij werd door de huisarts gezegd dat ik eraf moest blijven. Toen ging het zga helemaal weg. Ik had enkel nog 'last' tegen mijn menstruatie.

Share This Page