Ruim twee maanden geleden ontdekte ik dat ik melk uit mn borsten kwam.... Kort daarna bleek ik zwanger en dacht ik dat het daar mee te maken had. Helaas is het een miskraam geworden....maar ik heb nog steeds melk uit mn rechterborst (eerst beide). Niet veel maar wel echt wit! Ik begin mij alleen nu toch zorgen te maken en zit me niet lekker...herkent iemand dit???
Ik had het ook tijdens. Zwangerschap maar was geen melk. Hoorde bij hormoonsteksel dus mss zit er nig wat bij je
ik heb het tijdens al mijn zwangerschappen en zelfs ook wel eens als ik niet zwanger was.. ik zou me er voor nu niet zo druk om maken, het duurt soms even voor dat alle hormonen weg zijn.. kijk het nog even aan blijft het nog over een paar weken zou ik er even naar laten kijken liefs
Wel even in de gaten houden ivm mogelijk te hoog prolactinegehalte. Dit kan het zwanger worden bemoeilijken. Blijft het te lang aanhouden, dan even de huisarts je prolactinegehalte laten bepalen.
Ik heb hier iets over gelezen op google. Maar ik zag dat je dan vaak last had van geen menstruatie/onregelmatige cyclussen? Of hoeft dat niet altijd?
Ik heb het zelf ook lang gehad en mij werd door de huisarts gezegd dat ik eraf moest blijven. Toen ging het zga helemaal weg. Ik had enkel nog 'last' tegen mijn menstruatie.