Ouders woedend op Rutte|Binnenland| Telegraaf.nl Premier Rutte heeft in het jeugdjournaal gezegd dat kindjes weer wat meer mogen zeuren om speelgoed, omdat het beter gaat met de economie. Half Nederland staat natuurlijk direct weer op zijn achterpoten. En ik denk alleen maar: lekker boeiend, waar maken mensen zich druk over?! Ik vind juist dat Rutte een goede vertaalslag heeft geprobeerd te maken die dichtbij de belevingswereld van kinderen ligt....
Haha ik had m ook zal voorbij zien komen op Facebook. Dit heb ik er onder gezegd; 'Nou gelukkig zijn mijn kinderen niet zó beïnvloedbaar en staat of valt onze opvoeding niet met wat woordjes van meneer Rutte 😂'.
Heerlijk toch, lekker uitgeven dat geld. Edit: het is ook niet zo dat hij het over een spelcomputer heeft, het gaat om "maar" een voetbal.
Klopt...net als Balkenende voor hem...en zo zal elke premier altijd uitgekotst worden... Zo lekker voorspelbaar... Ik vind het wel grappig dat hij dat heeft gezegd...hij bedoelt gewoon dat we niet op ons geld moeten zitten en lekker uit moeten geven...en vooral aan onze kinderen. Ik ben het met hem eens
Laat mijn schoonmoeder het maar niet horen. Die vind toch al dat onze zoon door en door verwend wordt, haha. Ik heb in ieder geval nu een geldig excuus, want; als Mark Rutte het zegt...
Bij mij kan hij niet veel goed doen nee maar boeit me niet. Heb vandaag een roze poppenbuggy voor zoontje gekocht. Hij wilde die en niks anders
Ik maak mij niet druk om zoiets, maar bij iemand die echt geld problemen heeft kan dit hard aankomen. Leg je kinderen maar uit dat jij dat niet kan betalen, terwijl Rutte de kinderen vertelt dat het wel kan.
Hoeveel kinderen horen dat nu? en ten tweede, een voetbal bij de action kost misschien 1 of 2 euro. Kan er vast wel een keertje af de komende periode. Kinderbijslag komt er ook weer aan.
Klopt. Dat komt omdat wij nog nooit een premier hebben gehad die daadwerkelijk de dingen die er beloofd werden, heeft waargemaakt. Elke keer opnieuw.
Best veel zal je verbazen. Als je nagaat dat de school van mijn kind 200 leerlingen heeft waarvan er vorig jaar al 10 ouders dusdanig aan de grond zaten dat ze het `vrijwillige`lesgeld van 45 euro per jaar absoluut niet konden betalen. En daar gaat het niet om. Het gaat erom dat die mensen zich door deze uitspraak moeten verantwoorden naar hun kinderen toe. Sommige mensen gebruiken de kinderbijslag om rekeningen mee te betalen.
Dat mensen überhaupt tijd hebben om zich hier druk over te maken. Mijn zoon riep al dat die een PS 4 wilde krijgen haha Ik vind het hilarisch. Nederland is en blijft een zeikland. Kloterig volkje blehhh