Daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar. Hier en daar hoor je er wel eens van, maar nooit echt specifieke gevallen. Ik zit nu zelf al een week te wachten op een ongi die niet wil komen (maar wel ei gehad en bruinverlies). Voel me verder goed en heb geen kwaaltjes. ivm 2 curretages die ik recent heb moeten ondergaan, moet ik maandag wel naar de gyn bellen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Mijn vraag is dus eigenlijk: Wie was er zwanger maar heeft een tijd negatief getest en waren er toen wel zwangerschapssymptomen en hoelang heb je negatief getest?
ik! tot 10 dagen na nod negatief getest. ik was het dan ook echt beu, ik voelde me zo anders dan anders, hier en daar een symptoompje maar het zou ook kunnen van het ontpillen. 2 weken later nog steeds geen ongi, ik werd er onozel van. toch nog maar eens een test gedaan en bingo! 2 dikke vette krak dezelfde strepen! en ik was 7 weken zwanger!
Hallo, Dus er is nog een beetje hoop voor mij. Ik zit nu op dag 42 van mijn cyclus. Ik heb vandaag negatief getest. Mijn eerste cyclus was 31 en mijn tweede 39, maar de zijn nog nergens te bekennen. Groetjes Angele
Julie, jij liep dus ongeveer 3 wk. overtijd voordat je positief testte? Had je verder helemaal nergens last van, geen bruinverlies oid?
hoi, ja, ik voelde me natuurlijk ook helemaal anders. om niet te zeggen slecht. maar omdat ik zelfs na die 10 dagen negatief getest had was ik het echt zo beu ... ik wou er niet meer aan denken en gewoon wachten op mijn regels. En ja, die kwamen niet. Mijn buik werd dikker en harder, borsten ook, ik was altijd zo moe, had nergens zin in, mijn haar werd vettig en viel uit, ... maar ik was er rotsvast van overtuigd dat het niets was en dat er iets mis was in me doordat ik net gestopt was met de pil. Ergens diep vanbinnen wist ik wel dat ik zwanger zou kunnen zijn maar als je tot 10 dagen na je NOD negatief test heb je geen zin om weer eens teleurgesteld te worden ... ik werd echt gek. Ik wou er dus gewoon even niet meer aan denken. Na de positieve test ook bloed laten nemen en inderdaad, het HCG- gehalte kwam overeen met het aantal weken dat ik dacht zwanger te zijn. Gek hoe het soms kan lopen.
Ik heb de eerste keer pas na 7 dgn positief getest. Verschillende merken testen geprobeerd en na 7 dgn uiteindelijk positief getest met cleurblue digitaal (terwijl die testen juist veel HCG nodig hebben )
julie had je na al die testen ook een bloedtest laten doen? ik ben namelijk al een week overtijd (ben nooit langer dan drie dagen overtijd geweest)Ik heb al vier testen gehad maar allemaal negatief en wil morgen even langs de huisarts gaan voor een bloedtest....... groetjes pat
ohhh dit is wel positief om te lezen zeg! heb zelf vrijdag een test gedaan, heel vaag streepje, zaterdag weer een test gedaan en helemaal niets, pff snap er niets van! voel me echt anders dan anders!