In tweede en derde week vruchtbaar slijm wanneer eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kuukske, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Lieve dames,

Op cd 15 en 16 kreeg ik vruchtbaar slijm. Ik was blij want dacht: jippie mijn cyclus is eindelijk hersteld van curettage. Ik heb toen nod gezet op 22 oktober. Echter op cd 20, 24 en 26 had ik ook dit slijm. Wanneer zou ik mijn eisprong gehad hebben denken jullie?

Afgelopen zondag, cd 31, had ik bij afvegen wat bruinverlies. Woensdag, dag 34, negatief getest. Kan het zijn dat mijn eisprong een week later was gezien het slijm? Wie heeft dit ook gehad?

Ik was altijd al heel onzeker over mn lichaam en het functioneren ervan, nu word ik weer verward door verschillende signalen van naderende eisprong en baal daar heel erg van. Iemand die mij kan helpen en/of geruststellen?

2. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Niemand die mij kan helpen?

3. flower2

flower2 Lid

15 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry mamaHeleen, ik kan je niet echt verder helpen...
    maar zo gaat je vraag weer even naar boven en ik lees met je mee...;)
    want weet wel wat je bedoelt met die onzekerheid, om gek van te worden...
    hier begin van de week cervixslijm gehad, vanaf woensdag wat bruinig... ovulatietesten bleven net niet positief...
    eergisteren tempdip met gisteren weer stijging dus dacht dat eergisteren misschien toch eisprong geweest was, want ovutest was écht net niet positief...
    maar vanmorgen weer lagere temp...:( maar net wel een positieve ovulatietest terwijl slijm bijna over is, nog beetje bruine afscheiding... midden in cyclus, ken ik helemaal niet....

jij kijkt alleen naar je slijm!?
    flink geklust rondom al die 'slijmerige' dagen!? ;)
    hopelijk dan over paar dagen toch een positieve test... ik blijf je effe volgen en duim voor je!!

4. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    He Flower! Bedankt voor je reactie! Tot nu toe kijk ik naar slijm. In mijn vorige cyclus klopte het namelijk met slijm, naderende eisprong en dan de menstruatie. Nu klopt er weer helemaal niets van zo frustrerend! Ik wil gewoon dat mijn cyclus weer normaal doet, ik weet namelijk nooit waar ik aan toe ben zo :x vanmorgen weer test gedaan (zit nu op cd 38) maar omowit as usual :( Wanneer ik weer ongi word, ga ik direct ovutesten halen! Met alleen de symtomen bijhouden kom ik er niet ben ik bang.

Hoeveelste ronde zit jij voor jullie derde? Hoe snel was je bij je eerste twee kinderen zwanger? Succes en keep me posted!

5. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Helaas hier ongesteld geworden op dag 40. Heb ik toch de eisprong in de derde week gehad!

6. flower2

flower2 Lid

15 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen MamaHeleen... maar weer op naar de volgende ronde...
    dag 31 bruinverlies, wat is dat dan geweest!?

ik bestel altijd testen van sensitest...

hier ook nog steeds erg raar...
    temp blijft super laag... (ben ik twee maanden geleden mee begonnen om zekerheid te krijgen dat eisprong geweest was, maar inmiddels...:()
    ovulatietesten gaan van wit naar bijna positief, wit, bijna positief, wit, bijna positief... om gek van te worden... En vorige week 6 dagen bruine afscheiding... is dat dan een minimenstruatie geweest?!?!?
    we gaan nog maar even door met testen, temperaturen en slijm bekijken...;)

eerste was in 2e ronde raak
    tweede in 7e ronde, toen zag gynaecoloog eisprong aankomen (was daar ivm veel buikpijn en onregelmatige hele lange cyclussen...)
    nu ronde 6e ronde......

Deel Deze Pagina