Zou t zo zijn? Iemand dit ook gehad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kattevrouw, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Hey allemaal, ik wil even van mij afschrijven, want ik ben nu voor t eerst 1 dag overtijd! Heb wel wazige klachten, zoals, rommelende darmen, voornamelijk lucht, moeite met poepen (sorry voor de details) vanmorgen zeurderig gevoel aan de bovenkant van mijn bovenbeen. Ik heb wel een voorgevoel (teminste daar ga ik van uit) dat ik gewoon tusse nu en morgen ochtend ofzo ongi word. Want heb geen last van tepels en andere veel voorkomende klachten! maar stiekem hoop ik zo erg dat t raak is, zo erg dat ik al aan t fantaseren ben over dat ik met kerst met een groeiend buikje zit enzo. Als ik vanavond niet ongesteld ben, dan ga ik morgen ochtend een testje wagen, maar ben zo bang voor de teleurstelling! Heeft iemand dit ook gehad en wel posi getest?

Pff word gek van me gedachtes

2. Heleen80

Heleen80 Lid

14 mrt 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Kattevrouw! Ik begrijp je vragen heel goed. Om jezelf wat helderheid te geven zou ik gewoon nu al een test doen, dan weet je het in ieder geval. Je bent immers al 1 dag over tijd, reden genoeg om er een testje tegenaan te gooien! Succes!!

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Heej meid, niet teveel van de "populaire" kwaaltjes uitgaan.. ik had nergens last van, hooguit wat meer honger gevoel en zeurend gevoel. Heb tot nu toe zelfs geen zere tepels of borsten gehad en pas bij week 8 wat lichte misselijkheid.

Dus dat je over tijd bent is een goed teken, ongeacht je kwaaltjes!!

Hoop dat je morgen een positieve test hebt!!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

De maand dat ik zwanger bleek had ik juist alle tekenen van een naderende ongesteldheid alleen bleef het vloeien uit.

Super spannend! Ik herken je gevoel van fantaseren wel!

5. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Ik ben dus bang om te testen nu al, omdat bij mij bekend is dat je de test met ochtend urine moet doen. En omdat ik pas 1 dag over tijd ben en veel verhalen lees dat sommige pas bij 4 dagen overtijd posi testen, ben ik bang voor een negatieve test! Ben nog nooit eerder overtijd geweest, dus ben er helemaal n beetje hyper van haha!

Of zeggen jullie dat nu testen ook posi kan zijn?

6. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Ik had bij beide zwangerschappen al dagen voordat ik ongesteld moest worden een positieve test!! Dus ik zeg: testen!!!!! Succes :)))

7. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Net dus getest, want kon mezelf niet meer bedwingen...

Negatief :(
    Wat ik dus al dacht. Wat een domper is dat zo'n negatieve test!
    Nu dus besloten dat ik niet morgen ga testen maar vrijdag, want heb toch zo'n vermoede dat ik morgen 'gezellig' de duiveltjes aan de deur krijg!!
    Bah

8. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Balen :((!!!!

9. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

he verdorie meid iedereen kent dat nare gevoel... alsof ff de wereld in stort...

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

He wat balen :(

11. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Jammer meid, indd even afwachten of de ongi doorbreekt..
    Vorige maand had ik ook een cyclus van 29 dagen ipv 28 en ben blij dat ik toen niet getest heb..

deze maand daarintegen zit ik nu al op dag 34..testen negatief terwijl ik vanaf de 18e al heilig overtuigd was dat het raak zou zijn..
    lees verhalen die zelfs tot 4 weken na tot pas positief testen dus alles is mogelijk denk ik dan maar..
    Morgenochtend maar weer testen...

Ik duim voor je dat je zwanger ben!

12. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Zeker balen, omdat ik er toch stiekem op hoopte dat ie meteen positief zou zijn! Mja, geen bloed geeft moed, toch? Ik ga er dus gwn
    Vanuit dat ik ongesteld word dan valt de teleurstelling weer mee

13. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Ik duim ook voor jou, das wel rot dat jij ook nog geen
    Posi test heb! Hoop voor je dat je m snel in handen heb!

Deel Deze Pagina