Bloedverlies rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2be, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Hoi dames! Ik heb eergisteren m'n eisprong gehad, die ochtend nog met manlief geklust ;) Maar daarna kreeg ik bloedverlies. Eerst gewoon rozig, later in de dag roder. Inmiddels (2 dagen later) bloed ik nog steeds! Ik had op de dag van mijn eisprong erge krampen en erna niet meer.
    Is dit herkebaar?

2. Niet meer actief

hoi meid
    ik herken het wel hoor
    had ik ook geregeld na de eisprong
    succes
    hopelijk is het raak ;)

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ja hoor, ik heb het altijd en best hevig ook!

4. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Dus echt net als bij een menstruatie? En dat is wel normaal? Heb het nu 3 dagen en moet echt tampons gebruiken omdat het net een menstruatie is!

5. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Nou het is nu eindelijk gestopt, het bloeden. Zijn er nog meer mensen die dit herkennen?

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik bloed ook vaak 1 dag rond mijn eisprong.

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik zie hier ook gelijkenissen met mezelf in. Ik twijfel bijv. of ik een onregelmatige cyclus heb of niet. Ik had maandag mijn eisprong en toen begon ik ook met roze en daarna rood. Inmiddels nog rood, zoals een menstruatie, maar het neemt af. Ik denk steeds dat ik alweer ongi ben, maar door jouw verhaal begin ik ook te twijfelen of ik misschien toch een eisprong met bloed had...afwachten dus.

8. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb dat dus ook. Eigelijk om de 2 weken ongesteld. Ik ben door gestuurd naar een gyn.

9. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Vaag zeg, ik heb tot nu toe altijd een cyclus gehad van 28 a 29 dagen, nooit korter! Maar even aankijken dus.

10. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Nou om het nog raarder te maken:
    Bloedverlies na eisprong dus, duurde een aantal dagen en was net zo hevig als bij mijn menstruatie. Vervolgens dus maar afgewacht, ik heb eigenlijk 12 juni mijn NOD dag, en heb nu sinds vanmiddag (na 2 dagen lichte krampen) gewoon weer bloedverlies, oud bruin, maar wel veel! Voel me opgeblazen, net als ik ongesteld ben.

11. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Ik heb dit ook gehad.
    10 mei was mijn menstruatie en de 24e mijn eisprong en ik verloor ook rood bloed 2 dagen lang. had er alleen geen buikkrampen bij ofzo.
    jullie wel?

groetjes van marian

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb het ook gehad. Zelfs net echt een menstruatie en ook wel 5 dagen lang hoor. Soms reageert je lichaam echt raar...

13. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Marian, ik had er wel krampen bij. Inmiddels is het bloeden weer over, maar ik zou eigenlijk pas morgen ongesteld moeten worden. Lekker vaag dit, moet ik het nu gewoon weer als een nieuwe cyclus zien?

14. sandra31

sandra31 Lid

22 nov 2006
    21
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik had heel lang veel te korte cyclus, ik twijfelde of ik een eisprong had, of dat ik inderdaad bloedverlies had tijdens de eisprong, op een gegeven moment weet je het echt niet meer, sinds halverwege vorig cyclus gebruik ik Ovulavit en Shatavari, meteen was mijn cyclus opgetrokken naar 25 dagen, nu zit ik in de volgende cyclus en ik heb het idee dat het al stukken normaler verloopt, zit nu op dag 17 en ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb en ben nog steeds niet ongesteld of bloed verlies ...Jippie.. dus nee je bent niet de enige

Groetjes Sandra

32,16,21,13,19,32,13,15,16,18,17,25,..

15. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    oh wel krampen erbij dus, pfff verwarrend allemaal hoor!
    Ik ben vandaag weer ongesteld geworden :confused:
    Dus ben 10 mei ongesteld geweest, 24 mei en nu vandaag weer. Ik snap er werkelijk niks meer van? Is mijn lichaam niet goed ofzo? ronde 15 wordt dit, begin nu zo langzamerdehand er wel verdrietig van te worden.
    Er is echt wel wat mis! zou die bloeding van de 24e mei dan mijn eisprong zijn geweest? welke datum moet ik nu nemen zodat ik mijn cyclus kan tellen? 1o mei, 24 mei of 12 juni? help!

groetjes marian

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk dat je met zo'n cyclus of tussentijdse bloeding het gewoon even niet meer kan bepalen wat er aan de hand is. Als je je heel veel zorgen maakt zou je de HA kunnen bellen maar ik denk dat hij zegt: afwachten (hoewel mijn HA altijd erg goed is in geruststellen en uitleg geven etc.).

Mocht je dit vaker hebben dan zou ik echt naar HA gaan omdat je dan een te korte cyclus zou kunnen hebben. Een beetje bloeden rond eisprong kan, maar menstruatieachtige taferelen lijken me toch echt anders? Maar goed ... ik ben natuurlijk (helemaal) geen expert (geen VK/HA én mijn cycli waren juist aan de lange kant) ...

Als je je cyclus niet kunt bepalen - is het het beste zo ongeveer om de 1 a 2 dagen te klussen (als je daar zin in hebt natuurlijk). Of begin met temperatuurcurve ...

Sterkte en ik zou vooral niet te veel gaan stressen.

17. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ovulavit en Shatavari wat is dat voor iets? En waar is dat verkrijgbaar? Misschien is het wat voor mij.

Ik heb verder ook geen krampen of andere ongi symptomen. Mijn ongi komt en gaat wanneer het daar zelf zin in heeft. Mijn temp blijft ook laag. Heb nu 2 eisprongen mee gemaakt. De cyclussen waren daarbij 19 en 23 dagen.

18. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven

ik denk ook dat ik beter even langs de huisarts kan gaan want dit lijkt me niet goed. enne vrijen hebben we altijd zin in hoor, het is nu niet zo dat we alleen maar vrijen omdat we een kindje willen, moet wel leuk blijven he :)
    en hoe lang is jouw cyclus dan als ik dat mag vragen? zijn jullie al lang aan het "proberen"?

groetjes marian

19. sandra31

sandra31 Lid

22 nov 2006
    21
    0
    0
    Apeldoorn
    Shatavari is van vitotaal en is vrouwengingseng, is voor een evenwichtige cyclus en leuke bijkomstigheid, libido versterkend en nu na 1.5 maand 3x per dag 2capsules slikken en ik kan zeggen dat dat werkt. ;)
    shatavari heb ik gewoon bij de tuinen gekocht.
    Ovulavit is van bional en daar zitten zo'n beetje alle goedjes in die ik individueel ook al heb uitgeprobeerd (monnikspeper, teunisbloemolie, zilverkaars ect) kun je bij reformzaken halen of gewoon van internet.
    Heel veel succes, jouw cyclus lijkt wel erg op de mijne als ik dat zo lees..
    Ik blijf proberen..In mijn cyclus gebeurde er dus ook niets, geen kramp geen temperatuurverschil, erg frusterend , veel succes, groetjes sandra

20. sandra31

sandra31 Lid

22 nov 2006
    21
    0
    0
    Apeldoorn
    Shatavari is van vitotaal en is vrouwengingseng, is voor een evenwichtige cyclus en leuke bijkomstigheid, libido versterkend en nu na 1.5 maand 3x per dag 2capsules slikken en ik kan zeggen dat dat werkt. ;)
    shatavari heb ik gewoon bij de tuinen gekocht.
    Ovulavit is van bional en daar zitten zo'n beetje alle goedjes in die ik individueel ook al heb uitgeprobeerd (monnikspeper, teunisbloemolie, zilverkaars ect) kun je bij reformzaken halen of gewoon van internet.
    Heel veel succes, jouw cyclus lijkt wel erg op de mijne als ik dat zo lees..
    Ik blijf proberen..In mijn cyclus gebeurde er dus ook niets, geen kramp geen temperatuurverschil, erg frusterend , veel succes, groetjes sandra

Deel Deze Pagina