Hallo, Ik ben net 5 weken zwanger als het goed is en heb sinds gisteren heel licht bruine afscheiding....afscheiding is het eigenlijk amper te noemen. Het is vooral 's ochtends een beetje met afvegen bruinig. Sorry voor de onsmakelijke details....ik heb het afgelopen jaar al 2 mk gehad en maak me dus wel beetje zorgen. Zal toch niet waar zijn dat het nu al weer mis gaat??? Het is geen bloed en heb ook geen buikpijn (nog)....voel wel van alles in mijn buik, onderin, maar dat is misschien normaal? vrees dat enige mogelijkheid is afwachten?? en niet te wanhopig worden nu al....zelf ga ik uit van het ergste alweer merk ik....uit zelfbescherming...was er gisteravond behoorlijk chagi van. Je gaat je afvragen waarom het jou weer moet gebeuren. Komt dit vaker voor in het begin??
hoi, dit komt heel vaak voor in het begin en je hoeft je zeker geen zorgen te maken. Ook de dingen die je voelt in je buik zijn normaal, de baarmoeder groeit en er komt rek op je banden te staan. Een menstruatie achtig gevoel kan er ook gewoon bij horen. Pas bij heftige buikkrampen en helderrood bloedverlies heb je kans dat het misgaat. Mirjam
Dank je wel Mirjam voor je snelle reactie. Stelt me wel beetje gerust. Wie weer gaat 3 x is scheepsrecht dan toch ook voor ons gelden. Thanks!