Hey dames, Ik heb deze maand geprobeerd mijn ei op te speuren..maar kwam daar niet echt uit. Nu ben ik nog niet ongesteld. Vandaag nod...Kan soms 1 of 2 dagen later zijn. Ik heb een testje vd kruidvat gedaan en dacht wat te zien staan maar omdat ik hem wat geel vond een drupje water erop gedaan. Ik voeg de foto erbij...Dit is toch apart? Heb ik nog nooit gezien.
Ja ze zal ook wel gelijk hebben, heb er nog 1tje liggen. Die doe ik morgenochtend en als die ook negatief is wacht ik maar weer rustig af
huh wat een raar streepje hij is wit maar wel heel duidelijk ben benieuwd wat je test doet morgenochtend
Haha ben niet de enige die het apart vind dus Ik heb net weer getest, ik zie het streepje, maar moeilijk om op de foto te zetten...te licht. Ik wacht even tot die droog is geworden.
Nou ik weet niet of jullie het kunnen zien... Hij staat ook nog eens gedraaid Ik zie hem zo wel met het blote oog maar ja...Denk dat ik maar even ga afwachten en anders over 2 dagen nog eens test. Nog geen tekenen van ongesteldheid.
Ik weet niet zo goed of ik wat zie of dat ik het gewoon wil zien.haha Kan ook aan m'n tablet liggen. Spannend! Morgen weer een test?
Ik zat te denken aan de predictor early die in Amerika helemaal hip is? Als het dan al wat zou kunnen zijn moet daar toch een streep op komen... Dit is iniedergeval een spannende ronde haha
Dankjewel trutje89, waren inmiddels heel wat rondes veder incl een miskraam. Maar mijn lichaam kan het nog
Spannend meid ! Heb je al een cleurblue gedaan ? Altijd leuk om te zien dat het woordje zwanger er staat ! 😜 X x
Haha nee, dat was ook het eerst wat vriendlief voorstelde...maar even laten bezinken. Spannend is het inderdaad, hopen dat het goed gaat natuurlijk