Late voeding (ong. 23 uur) laten vallen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Mary Jane, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Beste lactatiekundige,

Mijn dochtertje is vandaag precies 7 maanden oud. Ze eet en drinkt prima en groeit heel goed. Ze zit vanaf haar geboorte boven het gemiddelde en volgt mooi haar eigen lijn.

Ik geef geen borstvoeding meer. Alleen flesvoeding en vaste voeding.
    We zijn sinds 1,5 maand van de nachtvoeding(en) af. Ik weet niet of dat gelukt is doordat we haar 's nachts lieten huilen of doordat we haar de laatste voeding een pyamapapje gaven.

Nu 'komt' ons meisje vaak niet meer aan het eind van de avond. Als we haar niet wakker maken, komt ze soms uren later. Soms wordt het dan 1 uur 's nachts, maar afgelopen nacht was het half 4. Nu zou ik graag van die voeding af willen. Kan jij mij adviseren hoe ik dat moet doen?

Meestal krijgt ze rond 5 uur warm eten en tussen 7 en 8 een fles en dan naar bed.

Hartelijk bedankt voor je reactie!

groetjes Mary Jane

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Euh.....hoort deze vraag hier wel?

3. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    poeh...dat zou ik zo niet durven zeggen. ze zal gaan leren de hele nacht door te gaan. vaak zie je dan dat ze eerst weer een periode laten zien met wakker worden. dit mag ook nog hoor, gelet op haar leeftijd. (ook al vinden wij het niet handig)

is het honger als ze wakker wordt of aandacht? veel kindjes beginnen op deze leeftijd met dromen en verwerken dan de dingen van de dag. kijk het nog even aan, en overleg anders even op het cb.

groetjes Heidi Margit

Deel Deze Pagina