melkbussen, het lijken wel bommen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaylen, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    vanmorgen om half 7 de eerste knal. gelukkig niet direct hiernaast,maar een eindje verderop.
    nu zitten ze met zn vieren hier naast op de weg te schieten en een vuurtje te steken in het speeltuintje.
    als mn zoontje wakker is vind hij de knallen niet erg,maar zodra hij op bed ligt.

2. Hier nog steeds niks..

Maar ze gaan vast beginnen, als Wayne straks net lekker op bed ligt voor zijn middagslaapje..

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij wonen redelijk dicht bij het centrum, dus het valt nog mee.

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn echtgenoot ook dol is op carbid schieten. :D Al gaat hij dan wel met een groep vrienden naar het platteland. (waar ze het vervolgens op priveterein doen)

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier wordt ( tot nu toe) nog niet op of om gekeken als er wordt geknald. gaat onverstoorbaar verder met lezen in dr boekje

5. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Bij ons schieten ze inderdaad met ballen ipv de deksel..
    en dan wel in een weiland..

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    heb net de eerste carbit knal gehoord.
    gelukkig schieten ze hier altijd in het buitengebied dus hoor je het niet heel erg.

ze zijn al wel de hele dag (eigenlijk al de hele week) met vuurwerk bezig.

alyssa zegt alleen maar "boem" als ze het hoort en verder reageerd ze er niet echt op.

liefs doris

7. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ik kom zelf uit Vlaardingen en hier hoor je dat carbidschieten totaal niet. Ben toen in een dorpje naast Hoogeveen gaan wonen en ik schoot echt tegen het plafond aan toen ik dat voor het eerst hoorde, dacht minstens dat de 3e wereld oorlog uitbrak ofzo :D

Ben van hier de strijkerbommen enzo wel gewend maar dit geluid ging echt door merg en been. En helemaal omdat ze op het pleintje aan de overkant van ons huis bezig waren dus zat er met me neus boven op.

Het was me ook meteen duidelijk waar dat rek met melkbussen voor bedoeld was hahahaha :D:D

8. Ze zijn hier net ongeveer 2 uur geleden begonnen met schieten. Maar de klappen zijn veel doffer als andere jaren..

9. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hier wordt ook veel geschoten met carbid, en ja ik zit ook wel eens recht overeind, maar ach, laat die jongens toch..die ene keer in t jaar dat ze zich uitleven..en hier gaan de papa's vaak ook mee, en gebeurt t toch veilig(er), in ieder geval met een bal en niet met de deksel..
    Ook hier ieder jaar grote knalmatten, toen mijn zoontje kleiner was bleef ik binnen met hem, nu is hij bijna 4 en haal ik m om half 12 naar beneden kleren aan, oorkleppen en veiligheidsbril op, en knallen maar!!
    Hoort erbij toch??
    Gelukkig 2010!

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nou mijn dochtertje heeft overal doorheen geslapen vannacht en het leek werkelijk wel of de derde wereldoorlog was uitgebroken, weten we dat ook weer, mocht er oorlog uitbreken dan draait ze zich nog even lekker een keer om :D
    gelukkig en gezond 2010 voor iedereen!!!

11. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Gisternacht bij hubby´s tante in de straat was er dus ook een klein groepje die bussen aan het schieten.
    Maar dan met een bal.
    Wat een pokke herrie sorry maar vind er niks aan en eerlijk gezegd nog gevaarlijk ook zeg.
    Je zag die bal niet eens aankomen en hij ging toch echt hard hoor.
    Ben blij dat het weer lekker achter de rug is en maandag het gewone leven weer begint HEERLIJK.

12. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ook hoor lianda ;)

Deel Deze Pagina