Hierbij een topic om iedereen een gelukkig, gezond, liefdevol en voor veel meiden een vruchtbaar nieuwjaar te wensen!! Van mij: Gelukkig 2010!!!
Ook ik wil iedereen een goed, gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2010 toewensen. Voor de waaghalzen onderons, Kijk uit met vuurwerk!
Voor iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010 toegewenst. Hopelijk wordt 2010 een jaar vol met zwangerschappen en gezonde ZP baby's.
Dat iedereens goede voornemens mogen lukken, alle goede (en blijde!) verwachtingen in 2010 werkelijkheid worden en iedereen met 10 vingers en goed zicht zonder ongelukken het nieuwe jaar mag in gaan! En dit dan ook nog eens voor alle dierbaren! Wij gaan alvast met wat lekkers beginnen hier. Zo meteen even nog de laatste rommeltjes van de voorbereiding weg werken en dan kunnen we van start
Allemaal een Gelukkig&Gezond 2010!!!! en natuurlijk voordiegene die zwanger proberen te worden, een heel vruchtbaar jaar gewenst!!!!!!!! liefs Suzanne
Iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010 gewenst! En voorzichtig met het afsteken van Bekijk bijlage 40434 !
Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst! Moge het een jaar zijn waar je wensen uitkomen, en waarin nog steeds wonderen bestaan!
Namens mij een gezond en gelukkig 2010!! Ik hoop dat dit jaar voor vele een vruchtbaar jaar mag worden, en dat alle wensen mogen uitkomen!!
Een heel gelukkig, gezond en geweldig 2010 toegewenst! En voor degenen die zwanger willen worden, een vruchtbaar jaar toegewenst! Moge al jullie wensen uitkomen!
haha die heeft ook rode nagels, hij zag ons bezig en wilde ook "meedoen" ach nu kan het nog zullen we maar denken, is wel goed chantage materiaal voor als ie 18 is (snel even foto maken morgen )