Hallo meiden, Ik voelde vorige week ineens een knobbeltje in mijn linkerborst richting de oksel. Nu ben ik op 26 december jl. veel te vroeg bevallen van een dochtertje van 23 weken. Heel verdrietig! Na een week kreeg ik veel last van stuwing en heb hiervoor niets ingenomen en heb t op zijn beloop gelaten. Wel goed afgebonden met een bh en na 4 dagen nam de stuwing af. Verder geen last meer gehad. Nu sinds vorige week een knobbeltje of misschien opgezette melkklier ontdekt. Ik was helemaal in paniek en dacht al aan het ergste. Gelijk naar de huisarts gegaan, hij heeft gevoeld, maar die maakte er niks van. Hij zei kom over 4 weken maar terug en dan is het waarschijnlijk gewoon weg. Heeft iemand dit ook wel is gehad na een bevalling?? Ik hoor het graag. Liefs Angela
Ik! Wat een stress, ik had het tijdens de borstvoeding gevoeld. Naar de huisarts, die voelde het ook. Dag later in het ziekenhuis voor een echo, scan kon niet omdat ik borstvoeding gaf. En het was.....niets. Gewoon een goedaardig opgezette klier, door de hormonen. Pffffff, zo wat was ik blij. En nu, nu ben ik 6 weken zwanger en daar is ie weer, dat knobbeltje. Hormonen dus, die er voor zorgen dat hij boven komt drijven. Ik dacht hem nl ook al te voelen toen ik medicijnen spoot voor mijn ivf-poging. Ik zal hem even omschrijven: hij is vrij klein, niet groter dan een centimeter. Heel mooi rond en beweegt mee als ik mijn vinger op leg en mijn hand beweegt. Hij zit net onder mijn oksel, richting mijn borst. Niet echt in mijn borst, zeg maar. Een kwaadaardig tumortje schijn je niet te kunnen bewegen. Maar goed, ga over 4 weken gewoon terug en overleg nog even met de huisarts.
ik had het tijdens de borstvoeding en toen ik er mee stopte. advies vk en ha was lekker warm douchen en met het warme water proberen weg te masseren en dat werkte
Hoi hoi, Bedankt voor jullie reacties. Ik zit mij al helemaal druk te maken ook al ben ik bij de ha geweest. Als ik nu andere steken of dingen voel dan leg ik in mijn hoofd al de link dat het erg is en dat het allemaal met het knobbeltje te maken heeft. Gek word je ervan. De ha had mij wel gerustgesteld, maar nog maak ik mij druk. @JJ1980 zoals jij het omschrijft zo voelt het bij mij ook. Ik ben al snel bang dat ik iets heb, zo zit ik al heel lang in elkaar, soms wel vervelend. Dan krijg ik een soort hyperventilatie, hartkloppingen enzo ... Liefs Angela