M'n zoon en dochter zijn jarig maar wil eigenlijk eens geen taart doen voor de visite. Maar wat dan? Ik wil niets zelf maken en cupcakes zijn gewoon duur. Is het raar om geen taart te doen? En hebben jullie eventueel ideeën?
Dan haal je toch een cake en wat koeken ofzo? Ik zie het wel vaker op verjaardagen en vind er niks geks aan.
Deze had ik pas gekocht, zijn erg lekker: lekkernijtjes 8 stuks - HEMA Of die kleine tompouces met foto erop.
Hoe oud zijn de kinderen? Als ze klein zijn zal ik zeker wel een taart doen. Het maakt toch niet uit wat jij wil, maar waar je kinderen blij van worden? Cupcakes bakken is Niet zoveel werk en kost ook weinig. Maar eerlijk ik zal gewoon een mooie taart voor beiden samen halen!
Nou ja raar is het niet. Maar heb jij geen zin in taart? Want je kinderen en je visite misschien wel haha. Ik heb ook weleens geen zin in taart dan neem ik gewoon niet. Simpel. Maar evt alternatieven appelflappen, tompoucen, lekkere koeken van de markt, Soesjes
Een leuke makkelijke en redelijk goedkope oplossing is zelf cupcakes bakken en dan cupcake toppers erop met hun favo figuur. Je wilde niet zelf bakken zei je, maar een paar cupcakes zijn zo gebakken. Raar is het niet.om geen taart te doen, maar ik weet niet hoe oud de kinderen zijn? Ik zou hen eens vragen wat ze willen. Hier is voor de kinderen de taart het hoogtepunt. Daar worden ze zo blij van.
Mijn nichtjes lusten geen taart dus daar staat altijd een schaal met koeken en chocolade. Iedereen pakt zo veel hij wil taart maakt niet een verjaardag
Ow en ze hebben een keer een slagroomsoesjes toren gehad. Roze, chocolade en gewone op een enorme toren. Mooi om te zien en lusten de meesten mensen ook
Kind is taart nog nooit over nagedacht. Torren van soesjes klinkt dan weer wel leuk. Ook cup cake torren.
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar mijn kinderen zouden echt teleurgesteld zijn als er geen taart zou zijn.
Waarom geen taart doen? Het gaat toch om de kinderen? Vraag wat zij willen. Hier zal geen kinderverjaardag komen zonder taart hoor, het is zo makkelijk om een taart te kopen of zelf iets maken. Mijn kinderen zouden hevig teleurgesteld zijn.
Het lastige met een taart is dat ze allebei een verschillende smaak hebben. En taart is niet goedkoop. Zit er niet op te wachten om minimaal 50 aan taart te besteden. Ik denk dat ik voor cupcakes ga die ik zelf kan maken. Dan kunnen ze allebei een thematopping kiezen. Dat lijkt me wat beter.
50 euro?? Dan zou ik als ik jou was eens op de site van de Hema kijken. Stukken goedkoper. En lekker.
Bij Hema voor 2 taarten eigen thema rond 20 euro kwijt. 50 taart?? Zo duur was niet eens mijn bruidstaart.. Een met mumija.. daar naast kun je cup cake maken. Totaal misschien 25 euro kwijt.
Had laatst bij de bakker een helft helft taart gedaan lego en frozen en zelf wat poppetjes op gezet ervan Geweldig vonden ze het was 25 euro kwijt
Bij de Aldi hebben ze hele lekkere appeltaart. Dan wel niet vers, maar als je niet teveel te besteden hebt... En anders doe je 1 lekkere taart voor het gezin en dan voor de andere visite iets anders?