melkpoeder 1 en 2 alvorens doorelkaar...

Discussie in 'Voeding' gestart door sim, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    zou dit kunnen dat ik de poeder doorelkaar meng, mijn zoontje krijgt 2 flessen nummer 2 en twee flessen startvoeding...
     
  2. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Warom niet helemaal over op 2 als ik vragen mag? Kian is toen 1 op was in 1x over gegaan op 2.
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    ja, ik stop er nu ook mee hoor, maar dat was weer zo'n advies van het cb, als ik meer dan 3 flessen opvolg zou geven zou hij teveel ijzer krijgen. dus moest ik 2 flessen opvolg en 2 flessen startvoeding geven.

    die derde fles lukt maar niet om die eraf te doen.

    vanaf morgen ga ik denk ik het tweede en derde flesje maken met 150/5 dan bouw ik het toch wat af zeg maar...

    en dan geen start voeding meer...
     
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Wat vreemd dat ze dat zo op het cb hebben gezegd. Op zich klopt het wel dat ze niet meer dan drie flessen mogen, maar ik hoefde het echt niet te combineren. Ik mocht gewoon 4 flessen nr 2 geven, omdat daar meer calorieen in zit zou Tymen vanzelf minder gaan drinken waardoor de vierde fles vanzelf zou vervallen. Dit klopte ook, toen ik een paar dagen nr 2 had gegeven ging hij ineens een suk minder drinken, waardoor ik automatisch op 3 flessen uitkwam!
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    gggh, dan hou ik dat dus gewoon in stand door te combineren met 1!

    en ik maar afvragen waarom het mij niet lukt!

    nou, doeg standaard 8)
     
  6. zonnestraal

    zonnestraal Niet meer actief

    Dit wist ik dus niet! Ik maak dit pak ook op en ga dan over op de opvolgmelk. Dus dit gaat vanzelf over op drie flesen?
     
  7. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik merk idd dat Justin (nóg) minder snel wil eten door die opvolgmelk.
     
  8. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Huh? Nou dit wist ik ook niet hoor, nooit van gehoord!
    Yara krijgt nog wel vier flessen, en ik heb juist het idee dat ze haar flessen beter leegdrinkt dan met nr 1! Maf hoor!
    Ik geloof jullie gelijk, klinkt ook ergens wel logisch..ik kijk het nog wel even aan of ze de komende tijd op 3 flessen over zal gaan, ben benieuwd!
     
  9. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    raar he dat al die CB´s verschillende adviezen geven..ik had ook weer zoeits raars..bij mij zeiden ze dat ik nr.1 moest blijven geven voor de fles en nr. 2 alleen voor pap ed.! echt raar dat doe ik dus niet...
     

Deel Deze Pagina