Melkpoeder containers voor >6 schepjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Inge88, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Zijn er naast de beaba doseerdozen nog meer melkpoeder containers waar makkelijk meer dan 6 schepjes voeding in past? Ik zit nu namelijk op 4x 210/7 en gebruikte voorheen de etos poeder containers. Ik vind deze nu alleen niet makkelijk meer, teveel voeding in 1 laagje (moet ook nog jbpm bij). Nu heb ik zo'n torentje van beaba er bij gekocht maar vroeg me af of er nog meer van deze torentjes zijn? Of nog liever zo'n bakje waar je de deksel van draait en dan de voeding in de fles giet (haha lastig uitleggen, avent heeft ze bijvoorbeeld maar daar passen volgens mij ook niet veel schepjes in?)

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
  3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wij hebben ze van de Hema, maar volgens mij zat die ook wel vol met 7 schepjes, dus heel veel meer dan wat je nu hebt is het niet...

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Volgens mij passen in de melkpoedercontainers van Difrax ook 7 schepjes. Hadden we bij J. tenminste ook. Sommige mensen vinden die niet fijn (lees ik tenminste wel eens op internet), maar ik heb ze altijd met plezier gebruikt (bij J. en nu ook weer).

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had voor ons zoontje gewoon kleine tupperware bakjes. Idd ik had hetzelfde probleem. Die bakjes sluiten ook goed af. Kan je johannesbroodpitmeel gewoon in je voedingcontainer mee.

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    het makkelijkst en goedkoopst: gewoon een tupperware bakje bij de blokker of action halen ;)
    niks mis mee en vervoert net zo goed

7. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    de prenatal heeft van die torentjes met 3 bakjes. wij doen er ook 7 scheppen + 2 jhbpm erin en dat past precies.

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Geen idee qua bakjes, mijn kinderen hebben nooit meer gedronken dan 180+6. Maar je kunt toch ook gewoon 2 bakjes nemen? Dan hoef je niets nieuws te kopen. Ik had er zelf 1 van de Hema en bij dochter zo`n ding uit een babydoos, maar die van de hema vond ik veel makkelijker in gebruik.

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    In die van de hema passen iig geval 6 schepjes voeding, 2 schepjes rijstebloem en een schepje nutriton.

10. misa

misa Niet meer actief

Hema en prenatal poedertorens werkten hier prima met een grote hoeveelheid en jbpm. Wel voorzichtig doen met vullen..! :)

11. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Snap precies wat je bedoelt. Het past er wel in, maar dan ook net.
    Ik heb van de Wibra twee torentjes gekregen. Zelfde systeem als Hema, maar wel aanzienlijk groter.
    6 schepjes voeding en drie schepjes pap past prima.

Deel Deze Pagina