Hallo allemaal, Wij gebruiken Friso hypoallergeen. Dit gaat heel goed, Lisanne drinkt, plast, poept en groeit goed en geen krampjes meer. Alleen vind ik dat de melkpoeder niet altijd even goed oplost. Als ze het flesje leeg heeft, blijft er meestal een klein laagje achter. Wie heeft dit ook? En wie heeft er een oplossing? Saskia
Dat hadden we ook, wij zijn toen overgestapt naar Nutrilon. Mijn ervaring is dat Nutrilon veel beter oplost dan Friso. Maar daar zal ongetwijfeld niet iedereen mee eens zijn.
Lisanne doet het goed op de Friso, dus daarom wil ik eigenlijk niet over op een ander merk, moet ze daar weer aan wennen. Ik dacht dat er misschien trucjes zijn om die melkpoeder beter te laten oplossen.
Wij roeren heel goed met een kleine garde (die tip heb ik weer overgenomen van iemand anders van dit forum). Dat helpt altijd wel goed. We hebben het probleem nu nauwelijks meer. Eerst was het zo erg dat de speen er geregeld verstopt van raakte waardoor Tobe er niets meer uit kreeg. Wij hebben hier overigens friso comfort, die is nog lastiger op te lossen (schijnt).